One Direction concertkaartje 24 juni te koop !!

Hoihoi, ik heb een kaartje te koop voor het concert van One Direction op 24 juni 2014 in de Amsterdam Arena.

Ik heb erg veel moeite gedaan om dit kaartje te krijgen ivm de snelle uitverkoop en daarom heb ik er ook maar 1. Ik wil mijn kaartje graag verkopen omdat ik de dag erna naar hetzelfde concert ga en ik het onnodig vond om 2 dagen achter elkaar te gaan. Ook krijg je de annuleringsverzekering erbij dus als je op het laatste moment toch niet kan kan je hem altijd nog annuleren en je geld terugkrijgen.

Het is dus 1 plek maar wel een goeie plek: Vak 129, rij 25 stoel 208
ingang Zuid H. Je hebt uitzicht over heel het podium (kijk de plattegrond bij de foto’s)

Ik heb zelf €63.75,- voor het kaartje betaald, €55,- voor het kaartje, €3.25,- voor de annuleringsverzekering en €5.50,- servicekosten. Dit is ook terug te vinden op de foto’s van de kaartjes. De ene foto is van het kaartje zelf, hier heb ik de barcode weggekrast omdat iemand anders dan heel makkelijk het kaartje kan kopiëren en bij de annuleringsverzekering de kaart- en ordernummer. Dat voor de zekerheid dat niemand hier mijn kaartje inpikt.

Omdat ik er zelf €63,75,- voor heb betaald zou ik hem het liefst voor minstens €65,- willen verkopen. Over andere prijzen kan onderhandeld worden.

Ik zou iemand graag blij willen maken met dit kaartje! Neem contact met me op via mijn mail: s.vanrooyen@live.nl

Liefs, Sharona

PS voor de foto’s waar ik het over had kan je mijn marktplaats advertentie even checken: http://www.marktplaats.nl/a/tickets-en-kaartjes/concerten-overige/m803966624-one-direction-concertkaartje-te-koop-24-juni-2014.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr xxxxx