One direction 3 mei Ziggodome Amsterdam

Haaii mensen,

zoals bekend is, komt one direction 3mei naar NL.
ik heb geen kaartjes kunnen krijgen, tijdens de verkoop, vanwege een snelle uitverkoop… :frowning_face:
Daarom vroeg ik me af of een van jullie misschien nog 2 kaartjes heeft, iemand kent die nog 2 kaartjes heeft, of (betrouwbare) advertenties heeft gezien waar 2 kaartjes worden aangeboden…
Het maakt nie uit of het reguliere tickets of hot tickets zijn… en ik ben bereid zo veel mogelijk geld te betalen, als ik maar aan 2 kaartjes kan komen…

AUB 2 kaartjes!!!

Hoeveel topics moeten er nog voor kaarten voor die gasten komen zeg…

Dan had je maar je best moeten doen voor kaartjes.

http://forum.girlscene.nl/forum/celebs/one-direction-12-246633.0.html

Anyways, Zoals ik in je eerste topic zei, dat kan in het daarvoor bedoelde topic.

^ Dat en meestal als het snel uitverkocht is, betekend dat er geen kaartjes meer zijn. Aangezien er duizende mensen hier nog naar toe willen, zoals mijn halve tl. Lijkt het me onwaarschijnlijk dat je ooit nog aan kaartjes hiervoor gaat komen. Of je moet honderden euro’s neer gaan leggen.

Slotje. Zie de link van omfglovato, daarnaast kan je ook in het concerttopic of het ik-zoek-topic terecht.

Zorg in ieder geval, als je nog ergens kaartjes kunt krijgen, dat het geen zwarthandel is. Voor meer informatie daarover kun je kijken op www.weetwaarjekoopt.nl. Zodra je veel meer voor het kaartje moet neerleggen dan het oorspronkelijk heeft gekost is dat sowieso al een slecht teken, dus doe dat vooral niet!