Onduidelijkheid.

e lieve meiden,

Ik heb een ongeveer een jaar geleden een jongen gezien tijdens het uitgaan ( Bob) maar tijdens het uitgaan heeft hij mij niet gezien. Ik ben via zijn vrienden achter zijn hyves gekomen, heel veel gesproken en ook veel gsmst/gebeld de tijden daarna.

Dit is ongeveer een jaar geleden, nog steeds erg goed contact. Tot een tijdje terug… toen is er een kleine ruzie ontstaan waardoor ik het contact verbroken heb. Ongeveer een maand later heeft hij het contact weer langzaam proberen op te bouwen door een mail te sturen of ik hem even wou smsen/bellen om te praten.

Ik koos ervoor om hem even weer op MSN aan te melden en daar hebben we gesproken. Hij zei dat ik alles mocht vragen wat ik wou vragen, en dat hij snapte dat ik heel veel vragen had… Ik vroeg waarom hij niet meer reageerde om mails van mij toen in die tijd voor de breuk… hij gaf aan dat hij op dat moment niet goed wist wat hij wou… daarmee was het opzich voor mij wel duidelijk.

Maar we hebben nog niet afgesproken… en toen voor de ruzie stond ik klaar om te gaan toen zei hij dat er iets tussen gekomen was, en dat hij in de auto wel zou bellen om het goed te maken… toen ik zei: Je zou haast denken dat je liegt om mij niet te hoeven zien… toen werd hij kwaad… en ging offline… maar dit was dus voor de tijd dat we ruzie hebben… nu gaf hij ook aan dat hij niet wist wat hij precies wou.

Hij laat nu regelmatig iets uitzich zelf horen, begin ook gesprekken uit zich zelf… maar ik durf steeds niet te vragen of hij wil afspreken of iets wil doen… ik heb nu vandaag al heel de dag niets laten horen… maar hoe zou ik dit tegen hem zeggen? Hem mailen? Hij heeft een eigen bedrijf en hij is 21, dus hij heeft nog nogal druk… maar goed, ik wil nu gewoon weten waar ik aan toe ben in die tijd die er voorbij is gegaan…

Ik snap er geen BAL van :cyborg:

Ik zou het gewoon duidelijk aan hem vragen, lijkt me fijner en duidelijker voor jezelf. Misschien wel lastig, maar anders zit je er ook maar mee
Succes :slightly_smiling_face:

Het lijkt me logisch dat je naar hem toe moet gaan, en is goed met hem moet gaan praten. Want je weet nu niet wat hij wil, en wat jij van hem kan verwachten. Eerst wist hij niet helemaal goed wat hij wou… Dus ik zou gewoon naar hem toe gaan of in jullie geval (bellen/smsen) en vragen waar je nu aan toe bent, of hij jou wel leuk vind, en de moeite wel wil doen, en dan kan je vragen of hij keertje zin heeft om ergens naar toe te gaan wat drinken, bioscoop of iets anders. :slightly_smiling_face:

duidelijk vragen.

Maar ik snap niet waarom hij TOEN kwaad offline ging, toen ik zei dat ik dacht dat hij loog… maar goed. Hij heeft aangegeven ECHT iets wou doen, maar het waarschijnlijk volgende week gaat worden.