Onduidelijkheid

Hee,

Ik heb nogal een veel problemen met mijn ‘serieuse flow’. We haddeneen tijdje geleden een sterke band maar toen ik uiteindelijk hoorde dat hij een player was had ik de band verbroken. Uiteindelijk bleek dat allemaal gelogen te zijn en had ik een nog sterkere band dan eerst. Toen kwam er een meid die hem leuk vond maar hijhaar niet dus vertelde ze verhalen dat hij der ontmaagd had maar dat was dus ook niet zo. Rond nieuwjaar was hij dronken en hadhij een van me vriendinnen gezegd dat hij haar al best lang leuk vond en iets met haar zou willen. Hij zei eerlijk tegen me dat hij wel eens aan haar had gedacht maar toen ik hem vertelde dat ik dan aleen vrienden met hem wilde zijn vertelde hij dat we beter overnieuw konden beginnen dus dat deden we. Nu hebben welaayste tijd veel ruzie omdat hij het telkens over veschillende meiden heeft en hij zegt dat hij me alleen wil opfokken maar ik weet het niet meer. Hulp gevraagd :sweat_smile:

Waarom zou hij je willen opfokken?
Ik zou hem dumpen, het lijkt alsof hij gewoon spelletjes speelt.

Ik snap het niet

Hahaha jaa daarom ik snap het ook niet meer het is nogal raar allemaal vandaar de hulp

Dit ja.
Snap niet veel van het verhaal maar als ik de laatste regeltjes zo lees is dit de beste optie.

Ik snap het niet echt maar het klinkt (en dit bedoel ik niet gemeen) alsof hij je niet leuk vindt en je eerder als een speeltje ziet. Ik zou hem dumpen/contact verbreken tenzij je nog vrienden met zo’n vreemd persoon wilt zijn.

Dankjeee iedereen ik moet nu even kijken hoe het gaat en langzaam het contact verbreken. Tenzij hij iets doet waardoor ik weer vertrouwen in hem kan hebben