Onduidelijkheid

Hooii,

Ik praat pas 2 weken met een jongen, maar op een feestje hadden we al gezoend etc.
Pasgeleden hadden we afgesproken en het lijkt alsof ik heb al super lang ken!
Door dat afspreken heb ik hem veel beter leren kennen en hij mij.
Met al m’n moed in heb ik tegen hem gezegt dat ik hem wel ziet zitten. Hij zei dat hij nog niet zeker was over zijn gevoelens voor mij, maar dat hij het wel heel leuk en gezellig vind met me.
Gister en vandaag hebben we niet gepraat, terwijl we normaal elke dag urenlang whatsappen etc.
Is dit een soort afwijzing of maak ik me gewoon te druk?

X

hmm lastig…
ik zou gewoon even iets van heyy zeggen ofzo, en dan kijken hoe die reageert

Gister al gedaan, maar liep uit op een dood gesprek ):

Het kan natuurlijk wel zo zijn, maar ik denk dat het niets ergs is :wink:

hij is misschien toch een beetje geschrokken, hij had het misschien niet verwacht dat je dat ineens zou zeggen. Ik persoonlijk, zou het enkele daagjes laten rusten en kijk even of ie zelf geen contact opneemt. Als dat niet is, na enkele dagen zelf nog is proberen met "hey, hoe gaat het? ", of “je bent zo stil, scheelt er iets?”

das wat ik zou doen :slightly_smiling_face:

Klopt, is ook begrijpelijk. Maar toen we afspraken hadden we ook gezoend en zei hij lieve dingen, dus was er wel op voorbereid dat hij zoiets kon verwachten,

uhu, wat zoenen betreft, ik zou het zelf zo niet kunnen maar het is wel iets wat ik veel zie in het uitgaansleven:

Mensen durven tijdens het dansen e.d. al eens zoenen, gewoon om te spelen/flirten, zonder dat er dan echt iets meer mee bedoeld is. Zou het soms kunnen dat hij het dan zo een beetje gezien heeft, op dat moment? Allez, ik zeg dit, omdat ik dat regelmatig zie op deze manier, zelf zou ik het niet kunnen.

Haii, ik denk dat je je niet te druk moet maken. Misschien heeft hij andere dingen aan zijn hoofd, of denkt hij na over jullie relatie. Gewoon doen alsof er niks aan de hand is en normaal doen tegen hem (gesprek beginnen etc.)

Deze mogelijkheid had ik ook al bedacht. Maar na dat feest stelde hij zelf voor om af te spreken om elkaar beter te leren kennen. Dus ik vond het een beetje onlogisch dan, maar toch bedankt!

misschien is hij een beetje teleurgesteld omdat jij hem hebt verteld dat je hem niet ziet zitten? ik weet het ook niet hoor, maar zo’n indruk krijg ik er van.

Ik zie hem juist wél zitten, maar hij was nog niet duidelijk over zijn gevoelens,

Jongens vinden er vaak niks meer aan als het meisje achter hun aan loopt, ze willen een meisje voor wie ze echt hun best moeten doen. Klinkt echt heel stom, en dat vind ik ook. Maar het is echt zo!! Precies wat jij hebt heb ik ook al eens mee gemaakt. Ik liet toen ook niks meer weten, als hij wil praten dan praat hij wel toch? Na een week begon hij weer. Ik zou hem moeite laten doen voor jou! Als hij jou wil moet hij voor jou gaan, en niet zeggen dat hij het nog niet weet enzo… Geloof me, werkt! En als hij je echt niet ziet zitten, dan fack hem! Nog zat andere jongens toch

hmmm ik moet wel zeggen dat het bij mij eigenlijk net omgekeerd was. Hij was super verlegen en durfde me in het begin zelfs niet aanspreken. Maar via via ben ik te weten gekomen dat ie me wel zag zitten. We kenden elkaar toen nog niet persoonlijk. Toen we samen op een dag op dezelfde bus aan het wachten waren, ben ik dan maar zelf om hem afgestapt. Eerste afspraakje ook zelf geregeld, maar het ligt mss aan mij, want ik val wel op verlegen jongens. :stuck_out_tongue:

Maar er zijn idd ook jongens die liever zelf moeite willen doen. En dat moet je dat misschien ook is zo proberen :slightly_smiling_face: