Onduidelijkheid..

Ik heb dit al een keer geplaatst maar dat was niet echt duidelijk nederlands… Dus nu opnieuw en ik vertel wat er nou is…
Hier komt het lange verhaal.
Het begon twee weken geleden… We hadden toen donderdag een schoolfeest… Ik vroeg aan de jongen die ik leuk vind of hij kwam , en hij kwam nog niksen bijzonders dus. Toen ik daar was stonden hij en een vriend van hem bij de kapstokken… Ik was gewoon met zijn vriend aan het kletsen en zo. Die jongen die ik leuk vind keek me soms beetje aan , ik vond dat wel leuk enzo maar zocht er niks achter… Toen tegen het einde viel het mij meer op dat hij me aan keek. Nu in de lessen kijkt hij me dus soms ook aan en ik weet zeker niet naar iemand achter me of voor me of wat dan ook. Ook als we soms in de gangen lopen of met de klas in de aula staan en hij praat met zijn vrienden kijkt hij me soms aan en als ik dan terug kijk, kijkt hij weer weg… Ik ben best onzeker en vaak afgewezen, en niet echt de knapste maar een gewoon middel mootje.op whatsapp praat hij niet uit bundig terug… Soms wel maar niet altijd… Als ik doeiixx zeg krijg ik alleen doeixx terug. Ik ken hem nog niet zo goed en praatte voorheen nooit met hem, ja soms gewoon hoi of zo. Maar meer niet… Ik ben erg onzekeren en bang dat het weer niet zo is als wat ik denk… Hoe kom ik hier achter of hij me leuk vind zonder mezelf voor schud te zetten?

Ik bedoel dat ik alleen doei terug krijg.

Nou ga een keertje met hem praten? Kijk hoe hij op je reageert, ga een keer samen wat doen?

Ik wil dat best maar ik probeer nu beetje via whatapp contact te maken … Maar mijn moed zit echt in mijn schoenen…

Ik was gisteren met hem aan het praten op whatsapp. Hij wordt al wat spraakzamer, we hadden het over voetbal en ik zei op iets: ow oke, sorry heb er niet zo veel verstand van :stuck_out_tongue:… Hij zei Maakt niet uit hoor :wink: hierom wordt ik al happy… Maar ik ben echt te verlegen…

Je moet het gewoon vragen. Ik snap dat dat eng is, maar anders zul je het nooit weten. Nee heb je, ja kun je krijgen. En als hij je dan toch afwijst dan zijn er nog honderd miljoen miljard andere leuke jongens op de aarde. :slightly_smiling_face:

ga actie ondernemen,ga met hem praten.
ga met iets afspreken.
als hij niks er mee doet,dan zegt al genoeg dat niet geinteresseerd is.
Dan word voor jou wat meer duidelijker

Thx , ik zal het proberen , praten wordt al wat makkelijker, een vriend van me kan altijd iets met fotos en wil voor mij proberen want hij voelt dingen altijd heel sterk aan. Ik wil het komende week nog even aankijken en als het dan nog niet duidelijk is zeg ik het wel…