Onduidelijke jongen

Hee meiden

Ik praat nu al een tijdje met een superleuke jongen. Ik vind hem echt heel leuk en hij mij ook denk ik. Hij is lief voor me noemt me schatje enalles maar de laatste paar dagen doet hij opeens echt raar. Hij praat amper met me, doet echt heel droog en zegt ook geen lieve dingen meer tegen me. Ik had al gevraagd of er iets is maar dan zegt hij hoezo er is niks ik doe gwn normaal hoor. Dit maakt mij echt onzeker en nu ben ik dus bang dat hij me niet meer leuk vind. Maar ik durf niet meer te vragen of er wat is want dalijk gaat hij me irritant vinden ofzo… Al dit gedoe met hem maakt me echt sad en ik wil hem niet kwijt. Weet echt niet wat ik moet doen :’(

Weten jullie misschien wat ik moet doen of waarom hij zo doet?
Sorry voor het lange verhaal.
X

Best herkenbaar voor mij, heb een soortgelijke situatie gehad. Probeer het nog een keer te vragen of er wat is met de uitleg erbij waarom je denkt dat er wat is (maak het niet tè lang). En afwachten wat hij dan reageert? Hielp bij mij in ieder geval! Succes X

Dankjewel voor jullie hulp. Ik ga maar even mijn moed bij elkaar rapen en het proberen te vragen want ik word echt gek hij negeert me alleen maar:(

als je ver van hem vandaan woont kant helaas zo zijn datie een andere chick heeft gespot… jaaa das kwalitatief uitermatend teleurstellend, hebk ook gehad. laatm lekker maar voor wat het is hoe jmmr ook, want als een jongen zo doet is hij t niet waard

Dit doen alle jongens. Dit is een typische ‘ik hou je aan het lijntje’ jongen. Heb helaas ervaring… :cold_sweat:

Uughh ja denk het dan… :frowning_face:

I KNOW THE FEELING. Heb dit ook zovaak gehad, maar heb er van geleerd dat je Highclass moet zijn in dit soort gevalletjes. Je kan best vertellen aan hem hoe jij je voelt, maar ga niet achter hem aan. Als hij je echt zo leuk vind/vond gaat hij wel achter jou aan; hoe moeilijk het ook is om niet aan hem te denken. Want als jij achter hem aan gaat gaat hij denken dat je hopeloos bent en begint hij lijp te doen tegen zijn vrienden over jou. :flushed:

Jaa pff dat is wel waar. Hoofdpijn dit haha… maar bedankt !