Onduidelijke jongen

Hai Guys!

ik zit een beetje met een probleem. ik heb 3 weken geleden een jongen ontmoet in de discotheek in zijn woonplaats, zijn vriendengroep danste achter mij en mijn vriendinnen, oppeens kwam zijn vriend naar mij toe en vroeg hoe oud ik was, schijnbaar wou hij mij aan zijn vriend koppelen… ik kreeg het nummer van zijn vriend en ook van hem. hij zei succes ermee! ik had verder nog niet echt met die jongen gepraat dus had ook niet echt behoefte om hem te smsen want kende hem eigenlijk niet eens, toch had ik op aandringen van zijn vriend hem een whatsappje gestuurd. later zag ik dat die het wel gelezen had maar niet gereageerd…

een week later was ik weer in diezelfde discotheek en kwam hem weer tegen, ik had nooit een woord met hem gesproken maar hij kwam wel naar me toe om te vragen wie ik ook alweer was, hij herkende me dus nog wel… een paar woorden gewisseld, daar bleef het bij die avond.

een week later was ik weer in diezelfde discotheek en kwam hem weer tegen, we praatte een beetje en zoende even later ook, het ging even later ook iets verder dan zoenen, ik weet dat dat dom was, want inderdaad. veel jongens zijn alleen daarop uit… ik had iets teveel drankjes op en besefte niet helemaal wat ik aan het doen was… had er de dag erna ook wel aardig spijt van…
zijn nummer had ik dus al, maar hij vertelde dat zijn mobiel kapot was en liet het ook zien, in zijn scherm zaten barsten, hij kon zijn wapp nog wel lezen maar niet antwoorden…
toch antwoorde hij die avond, ik moet zeggen dat ikniet meer precies weet hoe die dat gedaan had want dat had ik hem wel gevraagd… er staat me iets van bij dat zijn simkaart in een andere mb van zijn vriend had gestopt.

3 dagen later, met oud en nieuw, gisteren dus. zag ik hem weer, zijn vrienden zaten hem aardig te pushen hij verder deed niet veel, hij kwam langs lopen dus ik wenste hem ff gelukkig nieuw jaar, hij zat die avond de heletijd in mijn hoofd, dus als ik ergens was in een zaal keek ik de heletijd of ik hem ergens zag, ik dacht dat hij mij leuk vond voor een avondje dus moest hem maar snel vergeten… niet dat me dat lukt helaas :frowning_face:, er kwam die avond ook nog een jongen achter me staan dansen en wou me zoenen, hem heb ik afgewezen omdat ik die jongen van vorige week niet uit mn hoofd kreeg…

op het laatst kwam ik hem gelukkig nog weer tegen dus raaktte we weer aan de praat, zijn vriend vertelde dat hij 4 meisjes had afgewezen voor mij… ikzelf weet niet echt of hij het meende want omdat ik tegen hem zei haha je praat echt onzin nu zei die nee het ging over mij, met mijn vriendin, met zo’n hoofd van ‘ikmaak een grapje’ dus ik weet het niet echy…

naja toen hebben we dus weer gezoend en ik krijg hem nu al helemaal niet uit m’n kop… ik kan hem ook niet wappen omdat zijn mobiel kapot is… op facebook heb ik hem niet, want voel me dan gelijk weer zo stalkerig om heb toe te voegen… hij beloofde wel aan me dat die snel een ander mb zou kopen voor mij zodat we konden wappen, wat moet ik nu doen? moet ik hem nu toevoegen op facebook of niet? want als hij mij echt zo leuk vind als zijn vriend zegt had die mij ook best kunnen toevoegen toch? en dat mobielverhaal ik ook een beetje vaag want ik zie wel dat hij heel vaak online is op wapp…

what to do? hebben jullie misschien tips/adviezen? :slightly_smiling_face:

sorry voor het lange verhaal & bedankt voor het lezen maar moest het echt even kwijt en hoop dat jullie wat tips hebben haha!

toevoegen op fb en kijken hoe het verder gaat?? succes in ieder geval! En het was idd niet slim om verder te gaan dan zoenen xd maar dat weet je zelf al en heb je niets aan. succes!

Toevoegen op fb, dan krijg je namelijk duidelijkheid. ik zou dan alleen niet gelijk beginnen met praten, want ik denk dat het genoeg zegt als hij niet begint. Het is kut als het niks wordt, maar het is natuurlijk heel leuk als het wel wat wordt! Een nee heb je een ja kun je krijgen. :slightly_smiling_face:

succes ermee! X

dus volgends jou moet ik niks tegen hem zeggen als ik heb toevoeg op fb en hij mij accepteert?

Bedankt voor het reageren! x

Jep, maar dat is wat ik vind hoor. Want als hij jou ook leuk vindt zou hij heus wel tegen je gaan praten tenzij hij heel verlegen is natuurlijk

Dit moet je even op zn beloop laten. Okee, je bent verder gegaan dan zoenen met hem mocht die daar op uit zijn dan zou die eigenlijk ‘‘de buit’’ al binnen hebben. Dit is dus niet het geval. Op oud en nieuw had die net zo goed weer een ander kunnen zoenen en hetzelfde kunnen doen bij een andere meid maar dat gebeurde dus niet als ik je verhaal zo lees. Wel een aantal dagen later zoent hij weer met je… hij is dus niet alleen uit dat ene uit.
En over dat facebook… hij kan jou toevoegen ja… maar misschien denkt hij wel net als jou van ‘‘zij kan mij ook best toevoegen’’. Voeg hem gewoon toe, kan ook gelijk meer duidelijkheid scheppen.
Ik hoop dat je hier wat aan heb, succes ermee.

Je moet hem gewoon toevoegen! Hij gaat echt niet denken dat je hem stalkt ofzo, hij kent je al. Niet druk maken. Ahw, hij is inderdaad niet alleen uit op de buit, hij had zelfs meisjes afgewezen voor je, zo lief. En ook dat hij een niewe mobiel voor je wilt kopen. Hij is misschien serieus met je, maar daar ga je achterkomen als je meer met hem praat, succes!

haha oke, dankjulliewel!

ik heb hem net toegevoegd en hij heeft net geaccepteerd, ik ben benieuwd!! :slightly_smiling_face:

Oeh, dit ga ik volgen!
Ik hoop voor je dat hij iets naar je stuurt via facebook, zodat jullie eens een fatsoenlijk gesprek kunnen aangaan (ookal is het niet face to face)
Maar aangezien hij je wel iedere keer kust als hij je ziet, betekent dat toch wel iets denk ik. Nouja dat hoop ik toch!

haha ik hoop dat hij wat tegen me zegt… als die vrijdag nog niets zegt, is het dan raar om te vragen of hij die zaterdag weer na die discotheek gaat? :slightly_smiling_face:
wat een kutgevoel dit zeg haha!

heee,

even een kleine update…

ik heb hem 2 dagen geledrn toegevoegd en hij heeft nog steeds niets gezegd… ik heb maar de gok gewaagd om een priveberichtje te sturen op fb, dan weet ik waar ik aan toe ben, als hij niet reageert en wel leest weet ik genoeg… want ik neem niet aan dat zijn computer ook nog is kapot is :wink:

spanning haha…

spannend haha! laat het weten als hij iets antwoordt!

heee girls!

weer ff een update want hij heeft gereageerd! :grinning:

ik dacht in mijn priveberichtje subtiel te vragen of zn mobiel nog kapot is,
gisterenavond antwoorde hij dit :

Heyhey… yah hij doet het nog steeds niet echt… sorry voor de late reactie btw, ik maak de afgelopen dagen lange werkdagen… :astonished:

ik moet zeggen dat ik niet echt weet wat ik hierop moet antwoorden haha… jullie tips? :slightly_smiling_face:

Je kan vragen naar zijn werk? Of weet je wat voor werk hij doet?
Je kan ook vragen of het ooit nog goed komt met zijn mobiel? :stuck_out_tongue:

Gewoon een interesse vraag, waar hij werkt ofzo en of hij binnenkort (morgen?) nog uit gaat?

weer even een update, pfff… nu snap ik echt officieel niks meer van jongens :frowning_face:

ik had hem een privebericht gestuurd maar daar had hij nog niet op gereageerd, hij had het niet gelezen.

een uurtje terug ofzo kreeg ik een whatsapp van hem; Bam… whatsapp werkt!
dus ik dacht jeej nu kan ik met hem praten enzo, begonnen we een beetje een gesprek over z’n mobiel, ookal bestond dat gesprek uit een paar zinnen…

toen vroeg ik aan hem wat hij vanavond ging doen, (ik zelf lig ziek thuis dus daar baal ik flink van had gehoopt dat ik hem tegen zou komen in de discotheek maar helaas :frowning_face: ) maar dat heeft hij wel gelezen maar niet gereageerd…

terwijl die toch mij even wil melden dat zijn whatsapp het weer doet, negeert die me weer voorkomen,

wat die hier nu allemaal weer mee bedoeld…

nog even een update want ik snap nu echt officieel niks meer van jongens,

ik was gister weer in diezelfde discotheek en ik zag hem ook, ik had hem donderdagavond een appje gestuurd en gevraagd of hij naar die discotheek ging… hij had hem gelezen maar niet gereageerd… dus ik dacht dit is het moment dat ik hem echt moet gaan vergeten want hij wil me niet.

Krijg ik gisteravond, 2 dagen verder, een antwoord van hem: Jep
ik stuurde: oki zie ik je daar wel. Dat had hij niet meer gelezen,

Toen even later zag ik hem dus weer… hij deed wel of hij me kende maar we schonken elkaar geen aandacht, we stonden de heletijd wel dicht bij elkaar, maargoed toen praatte ik weer ff met hem en toen ging ik weer weg, kreeg ik een appje van hem: ben je boos? ik stuurde; haha nee waarom zou ik? stuurde die: Idk het leek zo… nog in *naam discotheek* ik stuurde ja zeker! jij? hij zei ja bij jassen jij dan? ik zei ga je nu al? stuurde die Kom ff naar jassen dan

dus ik daarheen en toen hebben we weer gezoend, hij had zijn jas al aan dus kon niet binnen blijven… dus gingen we naar buiten, ik had ook mijn jas opgehaald. hij had me beloofd om me een uur te vergezellen, want ik moest nog een uur wachten totdat mijn bus ging… deed die allemaal heel lief natuurlijk!

Het kwam ook weer iets meer dan zoenen, had weer veel op en niet helemaal door wat ik aan het doen was… ik vroeg hem toen dus ook in een dronkenbui wat die van me wou, ik snap hem namelijk totaal niet… hij negeert me op app, maar als die me dan weer tegenkomt zoent die me weer en alles… Hij reageerde: wat is dat nu weer voor vraag haha uhm gewoon we zien wel wat er komt toch?

Ahhhhh m’n gevoel is killing me! wat wil hij :frowning_face:

Als een jongen echt zo hard is geïnteresseerd in jou, laat 'ie door de week uit zichzelf wel iets weten, denk ik dan. Maar natuurlijk, niet alle jongens zijn hetzelfde, hè.
Mischien is het inderdaad zo dat hij gewoon wil afwachten, en ècht wil zien wat er van komt.
Jij vestigd al je hoop er nu op, terwijl hij precies niet echt opzoek is naar een vriendinnetje, maar het gewoon pakt zoals het komt…
Of ben ik helemaal verkeerd? :slightly_smiling_face:

Ik zou in ieder geval voor jezelf bepalen wat je wil en niet steeds achter hem aan lopen als hij dat wil. Oh en zoveel spijt had je blijkbaar niet van dat verder gaan als je het gewoon weer doet.

Topictitels moeten duidelijk zijn, let hier voortaan op a.u.b.

Misschien volgende keer als je naar die disco gaat je niet zo bezatten. :’)
Dan kun je misschien beter ‘praten’ of in ieder geval iets proberen van flirten?
Tot nu toe is het nog al veel zoenen met nog al weinig informatie daarachter.
Update? :slightly_smiling_face: