Heeyy meiden,
Ik heb een tijdje terug een jongen leren kennen via via. Het klikte meteen super goed en we werden best snel close. We dachten over heel veel dingen het zelfde en dat was heel fijn. Uiteindelijk zoende we en hadden we het erover dat we allebei geen relatie willen. We wilden gewoon een leuke tijd hebben zonder al de drama (friends with benefits dus). Nou dat lukte dus niet echt. We zijn nu zo een 2,5 maand echt heel close, en hebben al best vaak drama gehad. Ben hem ook al 3 keer bijna kwijt geraakt en dit deed heel veel pijn. De laatste keer was vorige week. Hij wilde ermee stoppen omdat het niet meer het zelfde voelden. Dit snapte ik wel want aan het begin hadden we altijd super veel lol samen maar dat is de laatste tijd niet meer zo. Het is veel te serieus geworden in een korte tijd en ik denk dat dit dus voor al de drama zorgt. Het gene waar ik nu mee zit is dat hij elke keer weer wat anders zegt. Die laatste keer dat ik hem bijna kwijt was hebben we een heel goed gesprek gehad. Hij vertelde dat hij van me hield en me eigenlijk niet kwijt wilde maar dit het beste vond, hij begon zelfs te huilen. Uiteindelijk zoende we weer en zei ik dat ik verliefd ben en hij zei dat hij dit ook is. De reden dat hij geen relatie wil is omdat hij gewoon vrij wil zijn en wil genieten, wat natuurlijk te begrijpen is. We zijn allebei nog jong dus weten dat de kans dat we voor altijd samen blijven toch super klein is. Nu had ik laatst een heel gesprek met hem over het feit dat ik beter niet moet hopen op een relatie omdat hij niet denkt dat dit gaat gebeuren want voorlopig wil hij dat niet. Alleen heeft hij diezelfde dag tegen een vriendin vertelt dat hij misschien wel van plan is een relatie te nemen. Ik weet dus niet zo goed wat ik moet denken. Het is ook dat hij het ene moment super lief en klef wil doen en het andere moment doet hij weer super afstandelijk. Ik weet dat hij echt van me houd en me echt niet wil kwetsen want dat merk ik gewoon aan hem. Alleen word ik echt gek van zijn mood swings😓. Wat zouden jullie hieraan doen? Mijn vriendinnen zeggen dat ik hiermee moet stoppen en hem moet loslaten. Dit gaat alleen super moeilijk omdat we ik hele korte tijd al veel hebben meegemaakt en ook al seks hebben gehad.
Update: we hadden een heel gesprek over relaties. En hij heeft dus toegegeven dat hij er wel voor open staan, alleen niet met mij. Hij heeft gezegd dat hij me echt leuk vind maar ik ben toch niet helemaal wat hij zoekt. Hij weet dat ik in t verleden best veel heb meegemaakt met jongens omdat ik best naïef en makkelijk te manipuleren was. Dit kwam allemaal omdat ik echt heel onzeker was, dit is niet meer zo. Door mijn verleden kan hij geen relatie met me nemen want hij denkt dat het hem te veel pijn zou doen en wil het risico niet nemen.