Onduidelijk

.
case closed

verlegen denk ik…

hoe kan ik dan zegmaar contact met hem leggen?
of moet ik wachten tot hij zelf komt.

Zelf met hem gaan praten!
Gewoon over iets oppervlakkigs als school, of weet ik veel =P
Hij klinkt inderdaad verlegen, dus zaldie het vast niet erg vinden dat jij op hem afkomt!

Ik denk niet verlegen, eerder raar.

ja indd xD als je verlegen bent ga je toch niet weglopen van degene die je leuk vind. maar ookal vind je diegene niet leuk, dan doe je dat nog steeds niet.

ja dat probeer ik dus steeds, maar dan loopt hij weg en gaat hij met andere mensen praten.

ja maar ik weet niet of hij me leuk vind he xd

Sorry dat ik het zeg, maar als jij met hem wilt praten en hij loopt weg denk ik niet dat hij je leuk vind.
Maar ik kan het natuurlijk mis hebben.

Ik snap zijn gedrag ook niet.
Als hij steeds wegloopt als je komt, dan zou je denken dat ie er niets van moest hebben.
Maar als jij eruit op kan maken dat ie wel aanstalte heeft om naar je toe te komen, is hij toch wel weer van de partij.
Observeer hem eens of ie iets van je wilt. Zo niet knoop een gesprekje zelf aan, neem initiatief.
Anders, toedeloe met hem.

Em, ik hoop dat ik het verkeerd heb, maar het klinkt een beetje alsof hij afstand probeert te houden -dat hij door heeft dat jij hem leuk vind, maar hij jou niet en je niet wilt kwetsen ofzo.

Maar ik ben er natuurlijk niet bij en ik kan -ik hoop dat het zo is!- d’r 100% naast zitten!

Maar als je geprobeerd hebt om met hem te praten, ging je dan persoonlijk naar hem toe en liep hij toen ook nog weg? Of hoe moet ik mij dat voorstellen? Want dat lijkt me wel heel raar. In dat geval denk ik ook wel dat hij wat afstand probeert te houden en je niet echt leuk vindt. Zoniet, dan zal hij wel gewoon heel verlegen zijn. Al blijf ik het sowieso maar raar vinden dat hij wegloopt!

nou, daarom had ik er dus bijgezet met andere meisjes die hem leuk vinden (en dat trouwens ook meer laten merken) daar praat hij wel gewoon mee, ik laat eigenlijk niet zoveel merken.

Ik stap nooit naar hem alleen toe, en hij loopt meer weg van ‘Oh-ik-weet-niks-meer-te-vertellen’

Nee niet echt persoonlijk.
maar ik snap niet waarom hij me niet leuk zou vinden (met leuk bedoel ik aardig)
ik heb nog nooit met hem gepraat, het is toch raar om voordat je iemand kent al geen contact te willen maar dan wel steeds in de buurt blijven en kijken. terwijl we wel dezelfde vriendengroep hebben, en met andere mensen praat ie wel gewoon. ik snap niet wat ik daarbij moet denken. vind ie me dan al kut voordat ie me kent? en waarom zou je dan blijven kijken?

.