onduidelijk

Hoi Meiden,

ik heb al een aantal maanden contact met een jongen van school. we hadden al vanaf het begin veel lol hij was lief en hij toonde veel interesse in mij. Hij komt weinig online en daar kan ik wel mee omgaan want dat heeft hij mij ook gewoon verteld waarom enzo. sinds een paar weken is het dat hij in het weekend gezellig met mij praat en dat we gewoon door kunnen praten en dan voelt goed. maar zodra ik hem app door de weeks is het dat hij 's avonds wel appt maar omdat hij zo lang doet over reageren val ik in de avond in slaap. ik zie in de morgen dan dat hij heeft gereageerd dus reageer weer op hem. maar vanaf dan reageert hij niet meer.
ik heb heel erg het gevoel dat hij niet met mij wil praten, ik weet niet hoe ik duidelijk krijg wat dat hij wil en hoe ik het hem kan vragen.

X

Ik denk dat je je te druk maakt, als er in het weekend niks aan de hand is, heeft hij het doordeweeks waarschijnlijk gewoon druk. Denk aan huiswerk, eventueel bijbaantje.
Mocht je toch zekerheid willen, dan zou je aan hem kunnen vragen of hij het wel fijn vindt om met je te praten o.i.d.

Ik zou het idd gewoon even met gem erover hebben. Had ik in het begin ook met mijn vriend. Hij bleek gewoon ontzettend druk.

Je weet de reden toch? Is die reden niet toevallig dat hij het doordeweeks druk heeft met van alles en dingen aan zijn hoofd heeft?
Je kan hem altijd vragen hoe het kan dat het in het weekend zo levendig is en doordeweeks niet.