Onduidelijk

Hoi, er is een jongen in mijn klas en die doet de laatste paar weken best wel aardig tegen me. Als ik bij bepaalde vakken achter hem zit en ik heb iets nodig heeft hij het meteen voor me. En als ik iets nog niet heb uitgeprint mag ik het van hem uitprinten. Hij plaagt me de hele dag. Ik werd met Nederlands naast hem gezet omdat hij maar eens rustig moest gaan doen. Toen legde hij zijn hand op mijn been en hij liet hem de hele les daar. We zaten in de pauze ook een paar keer bij elkaar. En we hebben veel gemeen met elkaar. En ik vind hem ook wel aardig/leuk.

Alleen zijn er allemaal meisjes die achter hem aan lopen en echt verliefd Zijn maar het niet toegeven. En als je in zijn buurt komt doen ze super kattig. En hij zei ook dat hij ze irritant vindt maar hij zegt er niks van. En met andere er bij doet hij alsof ik een van die meisjes ben. Alleen is hij zo veel leuker.

Ik twijfel of het wel de moeite waard is. En ik snap ook niet waarom hij zo anders doet opeens. Zou hij me leuk vinden??
Bedankt!

Doet hij ook zo lief en leuk naar andere meisjes toe? Het lijkt er vind ik wel op dat hij je ziet zitten. Maar als hij tegen anderen ook zo flirterig doet zou ik er een beetje mee oppassen.

Het klinkt wel alsof hij je ziet zitten. als ik jou was zou ik eens vragen of hij na school iets met je wil doen. Dat klinkt ook nog niet meteen alsof je hem mee uitdraagt maar dat kan ook nog vriendschappelijk overkomen…Dat vindt hij vast leuks.
Ik zou je niet al te veel zorgen maken over die meisjes, hij heeft immers al gezegd dat hij ze irritant vindt. Maar als je er echt mee zit kan je het hem natuurlijk altijd nog een keer vragen!

Ik weet natuurlijk niet hoe hij tegen die meisje alleen doet. Maar meestal praat hij ff met die en dan weer met die. Vragen of hij na school iets kan doen is wel een goed idee. Toch blijf ik het raar vinden dat hij E irritant vindt en dan er toch niks van zegt. Maar dat moet hij zelf weten. Vanmiddag ging ik in de aula huiswerk leren voor de proefwerk week. En hij was er ook met een vriend en hij keek me de hele tijd aan. En mijn vriendin zei de hele tijd wat loopt die stalker nou te staren :joy:. Ze vond hem doodeng… Maar volgende week is hij ook de hele week op school aan het leren dus ik kan ook bij hem gaan zitten.

En het is meestal dat die meisjes om zijn nel gaan hangen. En niet andersom.

Nou ja misschien durft hij dat niet of zo? Zou zelf er ook niet zo snel iets van zeggen als ik iemand irritant vind. Zou daar niet al te veel achter zoeken hoor!