Onduidelijk

Hi!

Ben ik weer haha, het voelt altijd een beetje alsof ik jullie lastigval als ik eens iets op dit forum post… Maargoed, ik wil toch even wat kwijt dus ik vertel het lekker toch! :slightly_smiling_face:

Mijn vorige topic (http://forum.girlscene.nl…meer/list_messages/241149 ) ging in het kort over een jongen waarmee ik een aantal keer gegaan was en waar ik opeens geen contact meer mee had. Zo’n 3 weken geleden stuurde hij me opeens een whappje tijdens het uitgaan of ik zin had om na het stappen (ik was ergens anders dan hij) bij hem langs te komen. Dat heb ik toen gedaan & het was weer ‘ouderwets’ gezellig!

Ik heb hem toen ook gevraagd waarom hij opeens niets meer van zich liet horen en zijn antwoord was dat hij wat afstandelijk wordt als het serieuzer wordt, en dat hij niet weet of hij wel op een relatie zit te wachten. Nouja oké, prima. Want dat weet ik zelf dus ook niet helemaal :stuck_out_tongue:

Sinsdien hebben we weer leuk contact, en zijn we alweer een paar keer met elkaar gegaan en ook wel wat meer. Ik vind hem leuk, en hij (en zijn vrienden) zeggen tegen mij dat hij mij ook we ziet zitten. Maar hij doet weer zo ‘koeltjes’ en een beetje afstandelijk als ik met hem wh’app! Ik heb hem wel gevraagd of we een keer iets leuks gaan doen samen (na zijn vakantie, hij gaat straks met een paar vrienden weg…) En dat vond hij heel leuk! Dus dat gaat er sowieso wel weer van komen :slightly_smiling_face:

Ik denk zelf dat hij een beetje afstandelijk doet omdat hij natuurlijk nog op vakantie gaat, en dan wil hij natuurlijk niet ergens aan vast zitten… Zal ik gewoon afwachten tot hij terug is en kijken hoe hij dan doet? Wat vinden jullie hiervan, ik moest het gewoon even kwijt! En sorry als ik jullie ermee stoorde, X

Ik zou inderdaad even wachten… Ik hoor heel veel dat mensen inderdaad tijdens hun vakantie nergens aan vast willen zitten :slightly_smiling_face: Ik zou je dus niet te druk maken en even rustig afwachten!

Jongens waar je serieus iets mee wil beginnen moet je niet pijpen of trekken voordat je wat hebt.

Ik zie het nergens staan, maar als het zo is.
GET OVER IT GIRL. DEZE JONGEN ZAL JOU GEBRUIKEN EN VERLATEN.
Gebruik je verstand.

Wow eng gewoon.
Heb je het zeker weten niet over mijn ex? Het is net uit, en hij gaat vrijdag op vakantie haha. En is ook altijd heel vaag en droog op whatsapp. En wil single zijn op zijn vakantie.

Maar, ik zou wachten. Als hij jou leuk vind, praat hij ook wel tegen jou!

Typisch gevalletje van bindingsangst denk ik. Wacht het gewoon nog even af, als hij niets meer laat horen zal het wel niet zo serieus zijn van zijn kant. (:

Ik zou me er in niet te druk om maken, en eerst maar is zien hoe hij van de vakantie terug komt…want het lijkt me dat jij zelf ook wel kan bedenken dat hij daar flink losgaat en dr waarschijnlijk wat one-nightstands aan overhoudt. Maar laat je niet door hem gebruiken hè, als hij je echt heel leuk vind…doet hij niks op zijn vak en had hij waarschijnlijk bij jou al wat eerder toegeslagen.

Bedankt allemaal, maar ik denk toch dat ik het even aankijk tot na z’n vakantie hihi