Onderzoek naar invloed van een scheiding op kinderen

Top-X het jongeren panel van het programma van EenVandaag doet onderzoek naar de invloed van een echtscheiding op kinderen. Jongeren t/m 24 jaar kunnen meedoen, tevens kan jij verhaal misschien op televisie kwijt!

Zijn jouw ouders gescheiden of nog steeds bij elkaar? Hoe ga jij met deze scheiding om en met wie kun je daarover praten? En hoe denk jij over zaken als eeuwige liefde en het krijgen van kinderen? Doe nu mee aan de (V)echtscheidingsenquête van Top-X, FunX en Stichting Korrelatie en maak kans op een Eastpak Getter, een Eastpak Padded Pack’R, kledingbonnen van FresCotton.com of bioscoopbonnen.

Om mee te doen moet je wel eerst lid worden van ons panel en een aantal vragen beantwoorden zodat we onderscheid kunnen maken tussen jongens, meisjes en leeftijd. Je gegevens worden niet gebruikt voor commerciële doeleinden en je doet anoniem mee.

Dit is de link: http://topx.socratos.net/direct/jongerenpanel/

Ik zou best mee willen doen, maar ik wil dus niet op televisie.

Het gaat over invloed van een scheiding op kinderen, maar als ik het goed begrijp kun je de vragen ook beantwoorden als je ouders nog bij elkaar zijn?

Dat vraag ik mij dus ook af,