Onderzoek EnergyDrinks

Dear swaggerss <3

Ik moet onderzoek doen naar jongeren en energy.

Als jullie zo’n blikje zien. Wat trekt het aan om het te gaan
drinken? Is het de design. De kleur. Of de smaak.

help me :slightly_smiling_face:

kss

De prijs

Heeii,
hahaah, grappig onderzoek =)
Nouja, laat me maar ff helpen.

Ik drink energy omdat ik het gewoon lekker vind :stuck_out_tongue:
Het is gewoon lekker en vrij goedkoop.

x

Omdat ik het lekker vind, de smaak dus.

Vanaf welk bedrag zouden jullie et dan niet meer kopen?

@SWAGxDRESSED waarom is het zo lekker?

Het is effect. Ik lust geen koffie en energydrink is ‘te drinken’.

Overigens kocht ik vanochtend een Bullit, 56ct voor een suikervrije? Dat vond ik eig te duur. Het was maar dat ik haast had anders had ik het niet gekocht. Ik heb er tot mss 20ct voor over.

Drinken julllie het misschien ook stiekem omdat het zoo maar te zeggen"stoer" staat en dat het een hype is (stiekem dan)

ik drink het zelf ook

jij mag ook je mening geven xD

Waarom drink jij het niet? xD

Ik drink weleens bullit energydrank. Ik vind dit de lekkerste hihi. Maar ik drink het maar een paar keer per maand.

Ik drink het zelf bijna nooit. Alleen gedurende een tentamen, als ik nog veel moet leren koop ik een blikje:P Maar dan koop ik wel RedBull; denk gewoon toch vanwege het design en merk ofzo :S en alle reclames daarvan op tv.

stel je voor. De inhoud in deze blikken smaakt allemaal het zelfde. welke zou je dan kiezen (designgericht)

http://www.mediadesignschool.com/images/uploads/wp-content/uploads/2009/04/mds-dm-energydrinks.jpg

http://hobby.blogo.nl/files/2011/11/blik-energy-drink-als-sinterklaas-surprise.jpg

Ik vind die Ping! er leuk uitzien.

wel bijna allemaal hetzelfde reactie xD
waarom prezies die?

Ping of Burn!

JA DE UIL! omdat ik van uilen hou :’)

Maar ik drink het omdat ik het lekker vind. Die van de lidl en bullit smaken het lekkerst :’) Die zijn iets minder zoet ofzo. Kijk voor de rest niet naar de verpakking ofzo.

Ik zou burn, focus of ping kiezen :slightly_smiling_face: Ik drink energy om de smaak, ik kies prijsgericht.
Burn is in design eenvoudig, maar mooi. Ik hou van de details: zoals het lipje (haha hoe noem je dat? dat dingetje die je eraf moet trekken om het blikje open je maken) ook oranje is. En verder: less is more.
Focus zou ik weer kiezen door eigenlijk eenvoudig design (wat me aanspreekt dus), er zijn maar twee kleuren gebruikt. De boodschap is helder.
Ping zou ik voor de lol een keer kopen en dan voor de sier ergens in mijn kamer neerzetten, haha :stuck_out_tongue: leuk, grappig design. Strip/pop-art achtig, like!

Kun je focus/burn/ping ook in nederland kopen? :grinning:

Als ik btw serieus zou gaan sporten en energie nodig zou hebben, zou ik wss voor links boven kiezen. Die ziet er serieus uit en ook gezond (niet dat energydrankjes gezond zijn… maar toch). Beetje saai uiterlijk misschien, maar het ziet er wel echt uit als zo’n sportdrankje.

Dus mijn “conclusie”

energy moet goedkoop zijn.
Lekker.
En de uitstraling, (1 object vorm. getekende stijl. beetje retro achtig)

correct me if im wrong/

Ik drink atm bullit, op het werk is het nu 1+1 gratis dus scheelt weer geld. Ik vind het gewoon lekker en het werkt! En die uil, zo lieeef! Is die in Nederland te koop?