onderwijsbeurs Zuid-Nederland

heee,

A.s. vrijdag en zaterdag is er een onderwijsbeurs in Eindhoven. Nou ben ik benieuwd of het de moeite waard is om hiernaar toe te gaan. Dus zijn er mensen die er vorig jaar naartoe zijn geweest?

Ik weet echt totaal niet wat ik later wil gaan doen, daarom wil ik nu alvast wat oriënteren. Zit in 5 vwo en heb profiel E&M met wiskunde b.

thanks!

up

Ik ben er nog nooit geweest, maar ik ga er vrijdag met school naartoe! Ik weet niet wanneer je wil gaan, maar als je zaterdag wil gaan kan ik als ik er aan denk vrijdagavond nog wel even een berichtje sturen over hoe het was! :wink:

ik was van plan om zaterdag te gaan, dus als je een berichtje zou willen sturen graag :wink:!

Ik zou eerst zelf op de beurs in Eindhoven staan, maar dat ging niet meer door.
Ik ga zelf naar de onderwijsbeurs in Utrecht 16 oktober.

up

Weet niet, ik ga morgen, krijg er verlof voor.

Vorige week zaterdag was die onderwijs beurs in Groningen. Het is alleen handig als je al weet wat je wilt gaan doen, maar nog twijfeld waar je dat het beste kan doen… Want als je het echt niet weet word je er niet veel wijzer van.

^jaa ik weet dus echt niet wat ik wil gaan doen…maar ik dnek dat een beetje orientatie niet verkeerd is.

up

Wij zijn er vorig jaar met school heen geweest.
Het is echt heeeel groot en druk, maar toch helpen ze je goed!
Er zijn echt veel verschillende scholen en ook heel veel foldertjes enz.
dus wel leuk om een keer naartoe te gaan. :slightly_smiling_face:

ok, thanks!

wil ook wel gaan, alleen heb nog niemand die mee wil. Moeten ouders er wel voor betalen?

up

Wat Monofoob zei ja. Want die hele onderwijsbeurs is zo oppervlakkig als maar zijn kan. Je loopt over een markt en iedereen probeert je om te praten als het ware. Het is wel leuk, maar als je echt nog geen idee hebt wat je wil gaan doen kan het ook heel verwarrend zijn.

En je komt thuis met tasjes vol blocnotes en pennen enzo :stuck_out_tongue:

^haha ok…mm nu twijfel ik…

uppppppp

Ik vond het wel leuk. Alleen ik was ergens anders.

Ik ben vorige week in Groningen geweest, was echt héél erg druk, maar je kon gratis foto’s laten maken enzo. Dus dat heb ik de hele tijd gedaan met een vriendin :stuck_out_tongue:

maar vonden jullie het ook nuttig? Heb je er wat aan?