Heee,
Ik moet voor ANW een natuurwetenschappelijk verslag maken, maar weet geen onderwerp, dus ik dacht misschien weten jullie iets? (:
Het moet te maken hebben met de evolutie, of met het heelal.
Alvast bedankt! (:
Heee,
Ik moet voor ANW een natuurwetenschappelijk verslag maken, maar weet geen onderwerp, dus ik dacht misschien weten jullie iets? (:
Het moet te maken hebben met de evolutie, of met het heelal.
Alvast bedankt! (:
upje? (A)
Misschien over sterren? Het ontstaan ervan e.d.
Kan… maar dat is best wel een groot onderwerp, denk dat het ietsje specifieker moet…
Over het ontstaan van de aarde?
Ook heel erg uitgebreid, het gaat er meer om dat je een soort van stelling hebt, en daarop ingaat, tenminset als ik de opdracht goed begrijp
Het ontstaan van zwarte gaten en wat het precies is? Dat is al specifieker denk ik zo.
Een stelling over het heelal kan misschien wel met betrekking tot buitenaards leven. Maar ook dat is erg ruim. En met betrekking tot de evolutietheorie kan je een stelling bedenken met betrekking tot het ontstaan van de aarde.
Grappig, ik moet nu ook een verslag maken voor ANW, maar gewoon over iets wat met ANW te maken heeft. Iets wetenschappelijks dus. Het verslag moet bestaan uit 4 deelvragen (1 a4’tje per deelvraag), allemaal over dat onderwerp. Moet het vrijdag al inleveren, weet alleen nog geen onderwerp!
Help?!
Wij moeten dit ook doen, wij hebben het Syndroom van Down als onderwerp genomen… Misschien kun jij het ook over een soort syndroom/stoornis/ziekte/afwijking oid doen? Hier kun je namelijk vaak erg veel over vinden en het is erg leerzaam! Succes!
@TS: Sorry, ik weet geen onderwerp voor jou, wij hadden eerst als onderwerp de Evolutietheorie vs. de Bijbel, maar hier konden we geen goede deelvragen/hoofdvraag bij bedenken… Succes!
Zure regen! heb ik ook gedaan.
Ik had een site gemaakt over het poollicht, misschien is dat een idee als onderwerp?