Onderwerp PWS

xoxo

Het klinkt als een origineel, interessant en leerzaam onderwerp. Ik zou er gewoon mee aan de slag gaan. Je interesses sluiten aan bij je onderwerp, je hebt iemand die je zou kunnen interviewen en je bent ‘ervaringsdeskundige’. Wat wil je nog meer?

Pas als je in je onderwerp duikt zul je zien of je er iets mee kunt. Soms zijn obstakels te overwinnen door een deelvraag te veranderen of samen met je docent te sparren over een oplossing. Soms loop je volledig vast en moet je een grotere aanpassing doen of het onderwerp loslaten. Maar je moet er gewoon aan beginnen… :slightly_smiling_face:

Toen wij met ons PWS bezig gingen, konden wij aanvankelijk ook helemaal niets aan literatuur vinden. Uiteindelijk hebben wij toen een gesprek gehad met een hoogleraar die ons gewoon een heel boek toegestuurd heeft en allerlei artikelen. Soms is het simpelweg iets lastiger om informatie te vinden, mar via alternatieve wegen lukt het vast!

Ik weet overigens niet hoe het PWS bij jullie is opgebouwd, maar wij moesten echt een hoofdvraag hebben waar we vervolgens een onderzoek bij moesten doen. Misschien ook handig om daar over na te denken? (Als dat bij jullie het geval is).

Ik denk dat het wel goed zou moeten komen!

Je kan het misschien over neurologie hebben? Of kijk eens hier: De gekste ziektes op een rij

Ik houd het dit jaar over het gedrag van de mens. Want het is best wel boeiend om te zien hoe mensen veranderen naarmate ze ouder worden.

Dankjewel voor jullie reacties! Bij ons hoeft er niet per se een onderzoek bij, maar ik heb al wel een onderzoek in gedachten.

Gedrag is ook heel interessant!