onderwerp om te praten met lief ?

Heey, ben met mijn lief al bijna een weekje . Ik zie hem maandag maar weet echt nje over wat we kunnen praten (we gaan naar de park) ik weet al van wat hij houd (films enzo.) dus denk nie dat da nog een onderwerp kan zijn dus heeft iemand miss. Een idee voor een onderwerp ??

Thanxs!

#geenhaatplz

(Ben 13 hij ook :wink: )
:wink:

Dat soort dingen moet je niet bedenken. Als het je vriendje is gaat dat vanzelf toch? :slightly_smiling_face: Anders denk ik dat je misschien wat te vroeg verkering hebt genomen, want tegen je vriendje moet je toch alles kunnen zeggen/kletsen?
Komt dus wel goed, als jullie elkaar echt leuk vinden. Niet nadenken, maar doen!

Danku :grinning:

sesamstraat

Lekker kinderachtig.

#geenhaat #peace

Ik heb u stomme mening nie nodig dus volgende keer dat je het wil zeggen hou je het voor jezelf oke ??

Het lijkt altijd zo beleefd als Belgen u zeggen ook al is je zin niet echt beleefd haha En verder lijkt het me dat als het je vriendje is dat gewoon vanzelf gaat vooral als het nog maar net je vriendje is.

Volgens mij was dat een reactie op de Sesamstraat reactie.

Eh, ik geef je eerst tips en nu loop je op mij te zeiken omdat ik het voor je opneem?

T moet niet gekker worden op Girlscene, ik kan beter sesamstraatopmerkingen maken, dan wordt er niks tegen me gezegd. :’)

Sorry ik had beter moeten kijken sorryyyyy

Ik denk dat je nog wat te jong bent voor een vriendje. :slightly_smiling_face:

Ik denk niet dat je dat vooraf hoort te plannen lol

Je gaat toch niet van te voren plannen waar je over praat?
Dat gaat vanzelf wel…

Met mijn ex had ik in het begin ook momenten dat ik zenuwachtig was en niet zo goed wist wat ik moest zeggen. Dan zaten we gewoon even lekker in het zonnetje of tv te kijken. Er hoeft niet altijd gepraat te worden toch

Haha.
Maareh dat praten gaat vanzelf hoor. Je hoeft echt niet te plannen ofso.

Dat hoef je niet vooraf te plannen. Maar ik verplaats je topic even naar Liefde.

Gewoon jezelf zijn dan komt alles goed

Inderdaad, het gesprek komt vanzelf wel!
Maar zo niet, misschien kun je dan juist praten over iets waarvan je weet dat hij het leuk vindt. Dus dan kun je hem misschien vragen over wat voor films hij dan kijkt en waarom of zo.

Verder niet teveel zorgen maken, die zenuwen horen erbij. En als het goed is gaat dat vanzelf ook wel weer over als jullie eenmaal samen zijn en het gewoon gezellig hebben (: