Onderwerp moordverhaal?

Voor school moet ik dus een moordverhaal schrijven, maar ik heb totaaal geen inspiratie. Er moet een docent van school doodgaan en verder heb ik no clue.
HELP?!

Wat een vage opdracht? Al helemaal dat je een docent van de school moet gebruiken, ik vind dat echt niet kunnen…

Hahah, wat een maffe opdracht :’)

Leerlingen die een haat hebben aan de leraar en samen een complot gaan sluiten. Achtervolgen na schooltijd naar z’n huis, beginnen met bedreigingen, stalken, proberen te vergiftigen en nog meerderen pogingen. Totdat ze betrapt worden en de leraar hun wil vermoorden.

Later staan de leraren en de leraar tegenover elkaar en het gaat hard tegen hard.

De rest mag je zelf verzinnen, geen zin meer:’)

Kijk een paar CSI’tjes en haal daar inspiratie uit? Anders kan je schrijven over een waargebeurde gebeurtenis (Columbine High bijvoorbeeld).

ja idd, m’n docent nederlands is wel heel grappig, maar hij moet dus dood in het verhaal omdat je dan zegmaar geen ‘fraude’ kan plegen snapje? Dus niet een verhaal van internet halen ofzoiets.

Oh wow, dankje! Dat is een goed idee !

best een grappige opdracht vind ik:P

meisje word verliefd op een leraar maar hij vind haar heel mooi maar vind dat het niet kan. Zij raakt geobserdeerd en wil hem uiteindelijk vermoorden.

Bezeten leerlingen die hun docent willen vermoorden uit wraak of zo.

een gestoorde man is aangenomen op een middelbare school als docent. Dit is zijn dekmantel om vreemde dingen met de leerlingen te doen. Een van de leerlingen komt hier achter en hij wil deze docent voor altijd stoppen en vermoord hem, waardoor niet de gestoorde man gestraft word maar hij zelf.

Gewoon een leraar vermoorden voor de kick om te willen ervaren hoe het voelt