Onderwerp ma

Oke volgensmij word t ‘school’ niet vaak bekeken maargoeed… Ik heb binnenkort een presentatie voor ma, en dan moet ik samen met n meisje 45 minuten vol lullen over een actuele gebeurtenis. (bekijken vanuit allerlei aspecten etc)
Nu weten we eigenlijk niet echt iets goeds waar je erg veel informatie over kunt vinden… heeft iemand met een creatief brein nog n goed idee? Dat zal ons vast helpen!:smiley:

‘k dacht ma van mama :’)
~ Illuminatie theorie als je erin gelooft.
Daar kan je daaaaagen over bezig zijn:)

met ma bedoel je maatschappijleer neem ik aan :stuck_out_tongue:?
dus je moet zeg maar een soort van referaat houden ?
dat moesten wij ook vorig jaar, ik had het over zinloos geweld :stuck_out_tongue:
weet niet of je dat wat vindt?
kun je wel informatie over vinden (:

Ehm, de besprekingen van de formatie?
Of anders iets met een beroemdheid? Ik weet niet welke je leuk vindt, Lady gaga ofzo en haar outfits?

Moskee op Ground Zero? Heel actueel én controversieel!

Haha ja sorry voor de duidelijkheid; maatschappijleer :stuck_out_tongue:
Okedan, ja zinloos geweld en die dingen die jullie noemen zijn opzich wel recent ja, ik zal het eens met die vent bespreken haha.
We moeten het bekijken vanuit een sociaal cultureel punt, sociaal economisch, politiek juridisch en nog zoiets (A) en dus begin ik gelijk te twijfelen of ik daarover wel iets kan vertellen…
ooh ik ben hier slecht in

haha zinloos geweld is goed :wink:
ik moest ook al die punten doen xd
echt heel dom, ik ben er ook heel slecht in ;s
ik kreeg echt zo’n heel stencil met al die dingen die er wel niet in moesten :open_mouth:
er was ook iemand die deed over huiselijk geweld, en geert wilders, de mexicaanse griep (maar dat is niet echt recent meer xd) nu zijn mijn ideeën op :stuck_out_tongue: