Onderwerp Column

Heee
Ik heb een groot probleem. Ik moet vóor 12 uur een portofolio inleveren voor maatschapijleer. Ik heb alleen nog geen column. Je moet een column schrijven over iets wat in de media komt. Voorbeeld; een jongen wijde zijn column uit aan de talentenshows die hij zwaar bagger vind. Een ander meisje over een artikel over het verwijderen van bestanden van klokkenluiders door de overheid.
Ik heb ALTIJD mijn mening klaar. Maar ik weet nu echt he-le-maal niets…
Ik vroeg me af of jullie een interessant onderwerp hebben, waar ik mijn frustratie in kwijt zou kunnen?

Alvast bedankt!
Jo-Ann

'oh, en sorry als er tig grammatica foutjes hierin staan. Mijn Nederlandse grammatica is na 11 jaar hier te wonen nog steeds niet goed ;$

het wk?

over hoeveel inpact tvprogramma’s dezer tijd hebben? -modellenprogramma’s-
veel succes

WK- hmm, dat zou kunnne ja. Het was echt de enige keer dat voetbal mij wat kon schelen^^

xoxoCharlotteeee
Jáaa, zoiets is inderdaad wel leuk! Ik zal even kijken of ik even info erover kan vinden

Thanx to you both! x

alsjeee.
succes!

Over loverboys

kinderuitbuiting, kindsoldaten zijn wilders zijn uitspraken racistisch?

misschien dat je geen negerzoenen meer mag zeggen, maar wel blanke vla ? ;3

Haha

Over chocola.
je hebt van die chocola van 30 cent maar dat daar oerwoud word voor gekapt,
het leefgebied van een chimpansee gaat er dan aan, voor palmboom plantages de apen gaan dan op de plantages woonen en worden dood geschoten.
… Je kunt bijv. ook de reclame van greenpeace laten zien ‘’ kitkat’’

Misschien helpt het om naar de website van een krant te gaan, bijvoorbeeld van het AD of de Volkskrant. Dan heb je meteen een overzichtje van actuele gebeurtenissen. :slightly_smiling_face: