onderwerp colomn

Ik moet voor ckv een column schrijven, het maakt helemaal niet uit waarover. Ik zit er al zo lang over na te denken maar ik kan gewoon geen goed onderwerp verzinnen. Weet een van jullie misschien iets?

Je zegt zelf al dat het niet uit maakt waarover het gaat. Hoeveel woorden moet ie zijn? Kies gewoon een onderwerp waarvan je denkt dat je er in zoveel woorden over kunt vertellen. En dit kan dus van alles zijn. Oke, niet dat je wat hier aan hebt, maar zie dit dan maar als een upje :slightly_smiling_face: !
Ps: Misschien niet zo origineel, maar je kunt misschien op internet een blog of een column ofzo vinden voor inspiratie. Dan moet je alleen wel ff oppassen dat je geen fragmenten overneemt. Succ6!

Muziek, iets met de maatschappij (klinkt saai, maar het is enorm makkelijk om een papiertje over vol te schrijven) of juist iets over je hobby.

Mijn eerste vraag; wat is een colomn?

Seriously, kidding :’). Zoek iets wat dichtbij jezelf ligt :wink:. Werkt altijd.

Ze moet een column schrijven voor ckv :wink:

ik moest laatst ook een column schrijven voor nederlands; mijn onderwerp was vergeetachtigheid omdat dat dicht bij mezelf ligt, heb echt het geheugen van een goudvis -.-

Over je leven, wat je mee hebt gemaakt deze week/maand/jaar/verzin iets.