onderwerp betoog

Heehee,
Ik heb heel hard een onderwerp voor een betoog nodig.
Ik moet het namelijk morgen af hebben, en heb vandaag echt niet zoveel tijd.
Ik maak wel vaker the day before zulk huiswerk, maar meestal heb ik dan ook een onderwerp!
Dus ik zou het heel er fijn vinden als jullie met goede onderwerpen zouden kunnen komen, want ik heb werkelijk geen idee!

Love,
Jo-Ann

Ik deed mijn betoog vorig jaar over het verhogen van de AOW-leeftijd… en dit jaar mijn beschouwing over het verhogen van het eigen risico!
Even andere onderwerpen bedenken die mensen in de klas gedaan hebben… vorig jaar iets over tweetalig onderwijs (voor en nadelen geloof ik), dit jaar Griekenland (wel of niet helpen?), hypotheekrenteaftrek, maatregelen Q-koorts versoepelen… Verder weet ik het even niet meer. :blush:

abortus, orgaandonor worden, euthanasie, … dat kon je toch wel zelf bedenken :'3

^Dat zijn wel goede onderwerpen, die van Kim.

Bij ons kreeg je een nekschot als je aan kwam zetten met abortus of de doodstraf. Groot gelijk.

Voor Engels heb ik het eens over de invoering van school uniformen in NL gedaan. Minister Donner(?) wilde dat toen echt gaan invoeren.

of je kan lekker actueel gaan doen en debateren over of het celibaat al dan niet afgeschaft moet worden, door die hele pedofilie toestand

Burka afschaffen?
Voor inspiratie kun je dan in het ‘‘grote discussietopic’’ kijken in lifestyle. :grin:

Daar staan ook: Verdachte terroristen folteren en genetische manipulatie

De doodstraf daar moesten wij vandaag een betoog over schrijven

Ohjá, dat herinnert me er aan dat ik die deze week ook een keer moet maken.
Maar wij moeten een beschouwing maken ;p

Ik denk dat ik het over de alcoholgrens doe, of die nou naar 18 jaar moet of niet (me leraar vond dat wel een goed onderwerp zei ze, duss)

@creditcard, dan zou ik wel doen alsof je het ermee eens bent, stuk makkelijker :slightly_smiling_face:

OT: Ik ben een beetje te laat om onderwerpen te spuien denk ik, dus hoe is het afgelopen?