Onderwatercamera waar kan je die kopen?

Hallo allemaal,
Wij gaan maandag op vakantie naar Kreta en wij willen graag ook snorkelen/duiken! En dan willen we graag foto’s onder water!
Maar waar kun je een onderwatercamera kopen voor een klein prijsje?

Alvast bedankt!

Ik heb toevallig gister bij de Action een paar gezien, weet niet hoe duur maar aangezien het action is zal het wel niet duur zijn haha :slightly_smiling_face: Alvast fijne vakantie!

Ik heb toevallig gister bij de Action een paar gezien, weet niet hoe duur maar aangezien het action is zal het wel niet duur zijn haha :slightly_smiling_face: Alvast fijne vakantie!

Mn zus is er laatst met mn moeder geweest en toen waren ze er niet ! Misschien waren ze wel uitverkocht!! Ik zal er nog wel kijken !! Dankjewel!! jij ook nog (als je nog vakantie hebt !!)

Blokker, Action, Hema, Kruidvat

Wij hadden zo één gekregen als we onze reis boektten :slightly_smiling_face: Hij is van Lenco.
Je kan hem gemakkelijk vinden op 2dehands-site’s. Of gewoon elektronica winkels ! :slightly_smiling_face:

Dankjewell :wink:

Ik bedoel zo’n wegwerponderwatercamera niet zulke duren voor 100 euro

^ Kun je daar mee onder water ? Oké dan :stuck_out_tongue: maar je vind die dat ik zei ook voor 60 euro ofzo… :slightly_smiling_face:

Ja inderdaad die zijn er ook maar er zijn ook zulke daar 25 op kunnen net zo als een wegwerpcamera! Want wij hebben vorig jaar ook gesnorkeld en toen hadden we geen camera maar andere mensen hadden wel zo’n camera (wegwerponderwatercamera) en die willen we nu ook hebben :slightly_smiling_face:

Ja inderdaad die zijn er ook maar er zijn ook zulke daar 25 op kunnen net zo als een wegwerpcamera! Want wij hebben vorig jaar ook gesnorkeld en toen hadden we geen camera maar andere mensen hadden wel zo’n camera (wegwerponderwatercamera) en die willen we nu ook hebben :slightly_smiling_face:

Ok :slightly_smiling_face: !
Dan weet ik dat je die zeker in het Kruidvat vindt !

OKe ik ga vanmiddag toch ff naar de stad !! Kan ik daar wel ff kijken(en kopen!!)

Super bedankt!!

Ik heb al een gekocht!!

^waar ben je uiteindelijk geslaagd?(:

Bij de kruidvat voor 6 euro.
Je kan er 27 foto’s mee maken :wink:

Die dingen kan je meestal ook in van die souvenirwinkeltjes
op de vakantiebestemming. Dus stel dat 'ie vol is… :wink:

Dit hoort in het ik-zoek-topic (subforum Verkoop).