Hey bij de Kruidvat verkopen ze nu voor 5euro een onderwatercamera, mijn vraag is of de ingescande foto’s er dan ook mooi uit zien?
Want het is een wegwerp camera en die foto’s kunnen toch niet op de pc gezet worden? Of tegenwoordig wel ?
Hey bij de Kruidvat verkopen ze nu voor 5euro een onderwatercamera, mijn vraag is of de ingescande foto’s er dan ook mooi uit zien?
Want het is een wegwerp camera en die foto’s kunnen toch niet op de pc gezet worden? Of tegenwoordig wel ?
Tegenwoordig kun je op de envelop aankruisen of je er een cd’tje met digitale foto’s er bij wilt. Dat is tenminste met de gewone wegwerpcamera’s.
Ik heb zelf zo’n onderwater camera gehad en hij is echt prettig, de foto’s hebben met scanen gewoon hetzelfde effect als bij een gewone wegwerpcamera x
die onderwater camera’s zijn fijn maar de batterij is snel op
Bij een wegwerpcamera een batterij? lijkt me niet? daar zitten toch geen batterijen in?
Ik denk dat ze een gewone onderwater digitale camara bedoelt.
het klinkt wel vet… Hoe bedoel je in scannen eigenlijk… Ik heb nog nooit een wegwerp camera gebruikt o_o
Ik zei toch ‘Onderwatercamera’
Oh, nouja ik dacht dat je een wegwerp onderwatercamera bedoelde aangezien de topicstarter het hier ook over had dacht ik, aangezien hij 5 euro kost
Ik heb hem gekocht en gebruikt en hij maakt echt hele slechte foto’s. Gewoon niet mooi.
Ze kunnen de negatieven inscannen.