'Onderwater' Bewerking

Bonjour madames.
Ik heb voor school de opdracht om je fascinatie uit te beelden en mijn fascinatie is water :sunglasses:
Nu moet ik dus een moeilijke en een makkelijke versie maken…
Nu wil ik voor de moeilijke versie onderwaterfoto’s maken met lange jurken en blabla en voor de makkelijke versie wil ik dus zoiets doen als onderstaand foto :sunglasses:
Maaaaar, ik heb dus echt geen flauw idee hoe dat gedaan is en zou dus wel wat hulp kunnen gebruiken…
Iemand enig idee hoe het moet?

http://94.100.115.38/715350001-715400000/715352601-715352700/715352668_5_FmYC.jpeg

onderwater foto’s zijnheel moeilijk maar heel leuk & mooi

als je heel goed bent in photoshop, hoeft dit niet in water gedaan te worden

Ik denk eigenlijk dat dat meisje op dr kop hangt x]

ja
maar
als je
niet op de kop iemand wilt hangen, dan heb je zo’n staart nodig, dan kan ze gewoon staan want dat knip je af zeg maar, en die andere kant het einde van de staart, plak je op de muur?

Kan ook, maar dan heb je niet dat zwevende haar :3

Ik zou het eigenlijk aan diegene van die foto vragen (Sanja toch?) Volgens mij kan die dat echt goed uitleggen (:

@ Lithium; i know, maar ik ken haar totaal niet en dan lijkt het me zo gek om zomaar te vragen… Ze krijgt dat soort vragen vast dagelijks…

en @N00b; Lijkt me niet want haar boobs zitten niet overdreven hoog zegmaar :’)

Even een vraagje hoor, je wilde voor je makkelijke versie dit maken, maar je weet niet hoe dat moet?
:’)

Anyway of, het model hangt en is erna omgedraaid dus dan is het haar omhoog.
Of, het model staat en is dat niet haar oorspronkelijke haar en is er dus opgeplakt als het ware.

Joa, je hebt gelijk en als je op je kop hangt krijg je geheid niet zulke kronkelingen in het haar. Maar ja, ik heb dus ook geen idee, sorry x]

Gooi je model in een badkuip en maak een foto zodat je de randen niet meer ziet :’)

Het is makkelijker om te photoshoppen, qua tijd, dan met een jurk het water in plonzen en met een weggooi-onderwatercamerading hopen op goede foto’s en ze vervolgens zelf ontwikkelen a.
Maar het is dus óf photoshopen of in een glazen bak water :sunglasses:
Maar photoshopen leek me mooier…
Jammer dat niemand het weet, ghehe