Onderstreepje woorden internet

Heei,
Ik heb sinds 2 dagen ofzo dat er in een tekst op internet woorden zijn onderstreept waar een link onder zit. Ligt dit alleen aan mijn laptop? En hoe krijg ik het weg want het is nogal irritant.

Groetjes

Up

Ja, dan zit er iets op je laptop. Ik heb 't ook wel eens gehad.
Ik gooide er een scan overheen en ik checkte ook even of er toevallig een extensie toegevoegd was aan Google Chrome en dan verwijderde ik die.
Komt meestal als je iets gedownload hebt waar dat dan bij zit.

Ik geloof dat je een slechte extensie/plug-in hebt dan, mijn zus heeft dit ook gehad. Je hebt waarschijnlijk iets verkeerd gedownload. Is het in alle browsers? Heb je onlangs een toolbar geïnstalleerd? Want dat was het probleem bij mijn zus als ik me goed herinner.

Ik heb het ook heel erg ook als ik bijv. artikelen wil bekijken ofzo dan gaat er zo’n ‘scan’ door het artikel en dan zoeken ze goedkopere versie’s voor je er staat meestal Deal finder op echt heel irritant, ik nweet zelf niet wat je eraan kan doen :frowning_face:

Ohh heb ik ook ooit gehad. Is bij google Chrome. Moet je naar instellingen en dan extensies en dan kun je dingen verwijderen en als het goed is is het dan opgelost

dat is text-enhance malware