Onderkin

Hey meiden, beetje awkward onderwerp, maar ik heb een beetje onderkin… :flushed:
Ik ben verder niet zwaar of dik van ik ben ongeveer 1.67 en weeg 47 kilo… (nee ik heb geen annorexia)
maar ik heb toch een beetje onderkin en dat vind ik zo ontzettend lelijk en beschamend. :cold_sweat:
weten jullie hoe ik hier vanaf kan komen?

kus, xoxoteddybear

Nee geen idee.

Misschien je hoofd wat meer recht houden? Of deed je dat al?

Ja daar let ik vaak op, vooral op school. Ik hou me hoofd gewoon zo recht mogelijk maar alsnog heb ik dan beetje onderkin en dat vind ik zo onaantrekkelijk :cold_sweat:

ik denk dat er weinig aan te doen valt

Ik heb net hetzelfde, ongeveer zelfde lengte en gewicht en ook een beetje een onderkin (als ik recht kijk zie je het gelukkig niet echt). Ik stoor me er ook enorm aan bij mezelf, maar als ik dat zeg tegen anderen blijkt dat het hen niet echt opvalt. Zolang je niet gaat verdikken zal het ook niet erger worden denk ik dan, verder heb ik wel gehoord dat er een lasertherapie voor bestaat maar schijnt heel duur te zijn…

Ik denk dat het vooral iets is wat bij jezelf heel erg opvalt, maar bij de andere niet zo.

Ik denk dat het bij jezelf heel erg opvalt maar dat andere het niet zien…
Vaak helpt t om een meter of 3/4 van een spiegel te staan en dan te kijken. Zo zien andere mensen je.

^ precies. En hoe meer je er op let, hoe groter die onderkin lijkt te worden. Ik denk dat anderen het niet eens door hebben.

Lekker laten spekken daar onder je kin. Iedereen heeft het wel een beetje. Vind het niet iets waar je je druk om hoeft te maken

Het ligt volgens mij ook gewoon aan de bouw van je schedel of zo.

Touwtje springen.

Is gewoon je bouw, valt niet echt iets aan te doen denk ik.