"Onderhoud"

Ik word er knettergek van. Maar elke keer als ik op Firefox zit, krijg ik dit: screenshot

Om deze onzin niet te krijgen moet ik op een heel ander browser zitten, wat erg irritant is omdat ik Firefox wil gebruiken.

Hoe zit dit? Want het is wel heel typisch dat ik dit alleen krijg in Firefox. Ik krijg dit nu al bijna een maand, en afgelopen week elke dag.

Ik kan nu inmiddels al 3 dagen niet op Girlscene. Mag ik aub reactie van de mods hoe dit zit? Of technisch team?

Wie weet zitten hier meer meiden mee en denken dat er echt onderhoud is, om vervolgens wekenlang te zitten wachten, ontwetend dat het forum eigenlijk helemaal niet op onderhoud is?!?!

Ik heb het nu niet op firefox (had het wel) maar eerst kon ik ook niet op forum.girlscene.nl maar wel op forum.girlscene.nl/forum. Misschien lukt dat als je echt alleen op het forum wil?

Moderators hebben hier helemaal niets mee te maken :slightly_smiling_face: Ik denk dat je gewoon een mailtje moet sturen.

Ik gebruik Google Chrome en heb dit dagelijks tussen 20.00 en 21.30. Echt weird. Ik blijf gewoon steeds op F5 drukken tot het verdwijnt zeg maar. Maar het blijft vreemd.

Dit zegt de administrator/iemand van de techniek:

EEN TOVERSPREUK :upside_down_face:

Dat had ik ook :slightly_smiling_face:
Als ik er www. voorzet gaat het weg.
Hoe raar is dat?

Sorry, dat had ik ook al bedacht maar dat helpt niks.

Werkt bij mij helaas niet!

Dit + cookies verwijderen. :slightly_smiling_face:

Ik bewaar geneens cookies.

Anyway, op mijn laptop lukt het nu wel - geen idee hoe - maar pc nog steeds niet. Nogal vaag.