ondergewicht

He meiden ik heb een vraagje,

Ik ben zelf 16 jaar bijna 17. Ik ben 44 kilo en ik ben 1.66. Ik lijd dus ligt aan ondergewicht. Mijn vraag is dan ook hebben jullie tips om gezond aan te komen.
Ook heb ik niet eens een volle cup 70 A. Terwijl eeen heleboel meisjes van mij leeftijd dit wel hebben. Vaak wordt ik dan ook jonger geschat omdat ik bijna geen borsten heb. Als ik aankom groeien mijn borsten dan ook mee ?

ja volgensmij groeien die dan ook mee,succes xo

16/17 jaar en 44 kilo met die lengte erbij lijkt me inderdaad te licht, maar soms moet je niet in kilo’s kijken maar gewoon naar hoe je lichaam eruit ziet, gewicht wil niet altijd wat zeggen. Ik heb geen tips om gezond aan te komen, vaak komen meisjes met ondergewicht ook niet zomaar aan, die kunnen vaak namelijk heel veel eten zonder aan te komen.
Op je vraag over of je borsten meegroeien weet ik ook geen antwoord, vaak heb je wel als mensen afvallen dat ze ook zegmaar minder ‘borst’ overhouden omdat hierbij een gedeelte van je borsten gewoon uit vet bestaat.
Ik denk niet dat als je aankomt je borsten groter worden eerlijkgezegd, of anders althans niet veel. (Licht er ook aan hoeveel je aan komt)

Kijk eens in het algemene aankomtopic.

Ik ben te dun, boe-hoe, ik ben te dik, boe-hoe, er zijn genoeg topics hiervoor.

Kijk eens in het aankom topic en sowieso is dus de tip meer eten. Maar wel gezond.

Doe niet zo vrolijk.

A-men.

Zoals hier gezegd wordt: Er is een algemeen aankomtopic die er vast meer vanaf weten dan de doorsnee girlsceners hier.