Onderbuik gevoel

Oke, er is dus een jongen A, die pas tegen me ging praten op Facebook en we hebben echt een hele klik. Uren kan ik met hem praten met een grote glimlach op m’n gezicht. Zelf vind ik hem niet knap, en ik weet dat dat ook niet hoeft, maar ik voel me ook niet tot hem aangetrokken van buiten, qua karakter wel. Maar je hoort iemand die je leuk vindt toch aantrekkelijk te vinden, ook van buiten?

Vind ik hem dan wel leuk of niet leuk?

Nu hoorde ik ook van een meisje uit mijn klas, die vroeg mij gister of ik met hem zat, omdat hij iets op m’n foto had gereageerd. Voordat ik antwoord gaf zei ze al dat een meisje uit haar voetbalteam hem heel irritant vond. Ik zelf vind van niet, maar dan gelijk krijg ik een onderbuik gevoel. En dat hij met veel meisjes apptte enz.

Ik heb dus wel flow met hem, geloof ik hahaha, maar het zit me gelijk niet lekker dat een ander meisje hem irritant vond, daar word ik echt onzeker van.
En al helemaal omdat ik ook niet weet of ik hem echt leuk leuk vindt want van buiten voel ik me niet aangetrokken tot hem.

Ik zou niet zomaar 1 ander iemand geloven. Ga bij jezelf na wat je met deze jongen wilt en ga daarmee verder

Hebben jullie wel eens afgesproken in het echt? Zo nee, dan zou ik dat eens doen.

Ja, maar ik heb nu gelijk een heel ander gevoel bij hem…

Het zou me echt níks boeien als een of ander meisje mijn vriend/jongen waar ik mee bezig ben irritant zou vinden.

Dit. Ik vind echter wel dat je je aangetrokken moet voelen tot iemand. Iemand hoeft voor mij niet gelijk suuuperknap te zijn maar ik wil wel chemie hebben.

Ik normaal gesproken ook niet, maar aangezien ik al niet 100% zeker was of ik hem leuk vond, maakte dit het erger.