Onder huurcontract uitkomen

Beste meiden

Ik woon in een zelfstandige studio maar nadat ik erin was getrokken ondervond deze studio toch veel problemen wat niet verteld is aan het begin. Ik heb geen internet kabel dus ik moet de wifi delen met de buurman. Erg vind ik het nu nog niet maar het is al eerder gebeurt dat hij weg was en dat de router kuren had waardoor ik dus 2 dagen zonder internet zat.
Ook liepen er ratten in de muur maar dat is al opgelost door de gemeente maar ik voel mij nu nog steeds niet op mijn gemak hier. Ook komt de klusjesman constant aan mijn raam kloppen voor pakketjes van anderen en weet ik veel wat. En omdat hij geen woord Nederlands spreekt kan ik hem niet uitleggen dat ik er niet van gediend ben dat ie constant aan mijn raam aan het kloppen is.
Ik ben deze studio gewoon meer dan zat. Ook heb ik een keuken zonder keukenlades en de huurbaas had mij beloofd dat die er wel in zouden komen. Is dus niet gebeurt. Toen had hij mij aangeboden om het huurcontract te verbreken maar omdat ik toen heel ver weg van school woonde wat niet te doen was ben ik toch maar door gegaan met de huur want ik kon niet anders en ik dacht dat ik er wel een oplossing voor kon vinden.
Hoe kan ik onder dit contract uitkomen? Ik wil dit gewoon echt niet meer. Tips iemand?

(niks citeren aub)

Volgens mij kan je je huur opschorten.

Wat staat in je contract over de opzeggingsperiode?