Onder het oog

Hoi iedereen !
Ik heb een probleempje. Wel , voor mij is het niet zo’n probleem maar voor de buitenstaanders blijkbaar dus wel. Ik heb een ader onder mijn oog lopen op de plaats van mijn wallen , je ziet het niet zooo goed maar toch wel een beetje. Zo lijkt het alsof ik soms een blauw oog heb. Met concealer werkt het niet… Als ik er komkommers op leg is het voor een voormiddag even weg maar daarna is ie terug. Wat nu?
groetjes Heartshape

Misschien met komkommer slapen? Foundation?

echt niets helpt het verstoppen , van wat ik heb uitgeprobeerd toch.

kan een spatader zijn had iik ook toen ik klein was. is na een paar jaar weer weggegaan

waarom wil je dat zo graag weg hebben? je kunt het ook zien als een stukje van jezelf, dat maakt jou mede tot wie je bent. niemand is perfect en je hoeft je echt niet te schamen voor je imperfecties en ze ook niet te verbergen, al doen mensen dat wel vaak. je kunt het op allerlei manieren proberen te verbergen, maar als je het gewoon accepteert en als mensen iets daarover vragen, zegt; ja, dat is een ader, dat heb ik nou eenmaal, kan ik ook niks aan doen.

ojee, nu klink ik echt heel psycholoogachtig, nouja, succes ermee

Heb ik ook! Maar door concealer en wat foundation zie je het wel stukken minder.

als ik jou was zal ik het maar gewoon accepteren en laten zoals het is. je verteld zelf dat het wegwerken met concealer niet helpt. nou dan is het helaas pindakaas voor de buitenwereld. jij ziet het toch niet (alleen als je in de spiegel kijkt maar toch…), je moet je niet zo druk maken wat andere mensen van jouw ader onder je oog vinden.
ik heb hele dunne armpjes. en vroeger vond ik dit vreselijk want veel mensen zeiden (is dit een woord?) er wat over. nu ben ik een stuk zelfverzekerder en ik weet, wat ik ook doe, dat ik altijd dunne armpjes blijf houden. so what? ik heb toch al een vriend, leuke vriendinnen, en een familie die van me houdt. wat buitenstaanders over mijn armen zeggen interesseert me niet meer.

Dat heb ik ook, er is niet veel tegen te doen heb het gewoon geaccepteerd.