Onder het mes voor mijn 'poes'?

Hallooo,

Oke ik heb erg grote 'grote vagina lippen. En ik wil als ik 16 (ben nu 15) ben ze iets korter laten maken. (soort of ik het over mijn nagels heb :sob::muscle: haha)

Maar ik weet ook dat als ik sex heb ze helemaal naar binnen gaan. :hammer:

Heeft iemand dit ook. En wilt ook een operatie?
Of maybe zijn er mensen die dit hadden en die onder het mes zijn gegaan?
Please let me know?! :wink:

Hooi, ik snap dat je hier heel onzeker over kan zijn. Ik heb dit namelijk oom gehad. Naarmate je ouder wordt groeit je lichaam nog verder en wordt het dus anders. Je schaamlippen gaan hierbij dus ook nog veranderen. Meid als dit niet gebeurd, probeer dan alsnog over die onzekerheid heen te stappen, want om hier voor onder het mes te gaan is wel heftig. Tenzij je er later nog zo onzeker over bent. Ik hoop je een beetje geholpen te hebben. Xx

Na wat ik zo heb gelezen is een operatie geen aanrader, het schijnt echt fucking veel pijn te doen.

Dit ja. Het is geen rozengeur en maneschijn.

Ik heb hier zelf ook last van. Dat naar binnen gaan heb je geen last van als je gewoon zorgt dat je nat genoeg bent. Je bent echt lange na niet de enige, alhoewel ik wel snap als dat zo voelt. Mijn sekspartners hebben hier nooit raar over gedaan. Denk aub goed na voordat je zomaar onder het mes gaat.

Ik heb er ook enigzins last van dus ik snap wel hoe je je voelt.
Alleen je bent nog hartstikke jong. Het is nog veel te vroeg om over zo iets drastisch na te denken.

Ik heb gehoord dat je best veel gevoel kan kwijtraken als je onder het mes gaat daarvoor… ik zou het niet doen.

Als ik jou was zou ik op internet foto’s op gaan zoeken van vagina’s! Dit klinkt misschien raar, maar zo zie je dat elke “poes” anders is en dat er niks raars is aan grotere schaamlippen. Zo heb je het poezenboek, maar ook wel andere websites.

Niet doen ! iedere vagina is uniek en je moet je er zeker niet voor schamen !

Jezelf accepteren is gratis en pijnloos :sunglasses:

Uh meiden, ze heeft nergens gezegd dat ze er onzeker over is. Het kan ook dat ze er last van heeft en het daarom wilt doen. Ik heb er ook last van maar ik doe liever niet zo’n operatie omdat je dan veel gevoel daar kwijtraakt zoals hierboven al is vermeld.

Dus ts als je er onzeker over bent zou ik er met een psycholoog over praten maar als je deze operatie wilt omdat je er last van hebt zou ik eerst met je huisarts praten want daar heb je ook zalfjes voor. :slightly_smiling_face: xx

Waarom wil je hiervoor onder het mes gaan? Omdat je er echt last van hebt of vanwege onzekerheid? In hoeverre belemmert het jou werkelijk en zou dit misschien ook opgelost kunnen worden zonder een operatie?

Als je er last van hebt (door onzekerheid of pijn) zou ik het zeker doen. Een vriendinnetje van me had ook veel last, door allebei de redenen trouwens, en heeft het ook laten doen. Ze is er ontzettend blij mee en het scheelt volgens haar super veel. Laat je goed adviseren en informeren door de dokter en maak dan de beslissing! Heel veel succes!

Dit vraag ik me ook vooral af, wat is de reden dat je een operatie wilt?

Persoonlijk vind ik dat een operatie alleen nodig is op het moment dat je er veel pijn door hebt. Volgens mij is het een behoorlijk ingrijpende operatie met enkele risico’s o.a. gevoel kwijt raken. Die doe je dus niet zomaar “even” omdat je iets kleinere schaamlippen mooier vind. Mocht je er alleen wat onzeker over zijn dan zou ik inderdaad, zoals AbsolutelyChuffed zegt, een gaan zoeken naar andere ‘poezen’. Je zult zien dat ze er in allerlei vormen en maten zijn en probeer jezelf dan te accepteren zoals je bent

De enige manier om van onzekerheid af te komen is door aan je innerlijk te werken, niet je uiterlijk te veranderen.

Indien het echt voor fysieke pijn zorgt, is een ingreep het overwegen waard, maar anders echt niet vind ik zelf. Zoals iemand al suggereerde, zoek eens wat foto’s op, iedereen ziet er daarbeneden wat “raar” uit. Dat kan je echt helpen inzien dat een operatie, waarbij zoveel kan mislopen, nergens voor nodig is.

EEN SCHAAMLIPCORRECTIE IS NOOIT GOED IDEE

Precies deze!

Halloo!!

Meiden allemaal heel erg bedankt voor alle reactie’s!
Ik ben er wel een beetje ontzeker over maar daarom wil ik hjet niet laten weghalen. het doet gwn best pijn. en als ik nie uitkijk hangen ze langs mijn onderbroek :cold_sweat: :flushed: hahah.

Ik heb sinds kort een boyfriend. En hij heeft ook gezegd dat er niks mee is! Maar ik weet gwn zeker dat ik toch een operatie wil. Gewoon voor mezelf. omdat het pijn doet en omdat k het gwn geen fijn gezicht vind :flushed:

Trouwens, mijn moeder had het zelfde verhaal en heeft ook een correctie gehad. Heeft haar heel erg geholpen.

Thankss allemaal! Mijn moeder gaat over een paar weken een afspraak maken :slightly_smiling_face:

Ik vraag mij af in hoeverre de mensen die zeggen er last van hebben, ook écht fysiek pijn hebben. En het niet meer een soort ‘goedkeuring’ is voor jezelf.
Ik vind een schaamlip correctie voor cosmetische redenen gewoon te gek voor woorden. Net als anus-bleken enz. Kom op zeg, het hoeft er niet prachtig uit te zien tussen je benen.
‘Het is geen fijn gezicht’ vind ik ook al een te belachelijke rede voor woorden voor een 15 jarig kind.

Dat dit überhaupt mag bij minderjarigen, jemig :no_good_woman:

Maar als TS echt pijn heeft snap ik het wel.