"Once You Go Moroccan,You Never Go Black"

“Once You Go Moroccan,You Never Go Black”

Waarom zeggen dit Negerinnen over Marokkaanse mannen?
dit houdt in dat wanneer een donkere vrouw een Marokkaan gehad heb dat ze nooit meer iets anders wild dan Marokkaanse mannen.

[i]Blanke vrouwen willen nu ook alleen Marokkaanse mannen

Kijk na estelle badr hari nu wilt ze niks anders meer
dus Marokkanen zijn echt verslavend .[/i]

Marokkaanse mannen worden gezien als soort alpha mannen

Hier heb ik nog nooit van gehoord haha.
Het was toch ‘once you go black, you never go back’?

‘Marokkaanse mannen worden gezien als soort alpha mannen?’

Ik hoor dit voor het eerst…

Marokkaanse mannen hoeven geen vrouwen meer te versieren,vrouwen versieren zelf Marokkaanse mannen.

Ik denk dat Marokkanen heel erg onder de indruk zijn van hun zichzelf hoe goed wel ze in bed zijn , de beste seks kunsten hebben in huis.

Omg, alwéér? Als je het zo graag wil weten, probeer dan zelf een keer een Marokkaan uit. Er hoeven niet 2000 topics over te komen.

‘once you go black, you never go back’? but Once you Go Moroccan , You never go Black"

Dat zeggen zwarte meisjes die Marokkaanse mannen gehad hebben
en blanke vrouwen die met negers gingen die zijn afgepakt door Marokkaanse mannen
die willen dan geen negers meer zeg maar.

http://static.fjcdn.com/pictures/Body_670a6c_1225124.jpg

doei.

Ik heb m al gereport

Negers maken zich grote zorgen sinds de opmars van Marokkaanse mannen
die blijken toch de alle beste te zijn.

Zwarte vrouwen gaan massaal na Marokkaanse mannen
blanke vrouwen ook , Mocros worden als soort godsgeschenk voor de vrouwen gezien .

Oké en hier moet een topic over gemaakt worden omdat?
Hier hebben we dus helemaal niks aan. Ga lekker terug naar je eigen forum. :wave:

Elke Vrouw die een Marokkaan gehad heb wil nooit meer iets anders je weet totaal niet wat je mee maakt weet je hoe geweldig marokkaanse mannen wel zijn de alle beste wat je kan wensen in je leven zijn mocroboys.

Ik maak het meteen uit m’n met vriend en ga op jacht naar mijn alpha man!

En er zijn nog steeds mensen zoals ik die lekker van Hollandse jongens hou :’)

Ik wil nog wel even zeggen dat ik het ook de grootste onzin ever vind dat er überhaupt een ras isndat sexueel suprieur zou zijn. En de gedachte dat ze dan aanbeden worden door vrouwen die massaal hun blanke en zwarte mannen verlaten zodat ze seks kunnen hebben met het o zo fantastische Marokkaanse mannelijke volk.

Bullshit

Ik ga met je mee! :metal:

Marokkaanse mannen zijn de enige echte alpha mannen.
Badr hari is daar een grote voorbeeld van, elke man zag hem als gevaar . elke vrouw ging met hem ervandoor.

Tuurlijk Marokkaanse mannen zijn echt suprieur , elke vrouw wilt daarna niks anders meer.

GA. WEG.

Vlieg eens op joh.