Onbewust ''vaderfiguur'' zoeken..

Ik heb dus al ander half jaar geen contact meer met mijn vader, dit in verband met het verleden enzo. Maar ik merk steeds vaker dat ik een ‘vaderfiguur’ zie in bv mn opa, en ook soms docenten op school en dat laatste vind ik een beetje te… maar t gaat van zelf en ik doe het onbewust… ik wil er echt mee kappen maar dat gaat gewoon niet, weet iemand hiermee om te gaan? :hammer:

Hoe bedoel je vaderfiguur zoeken? Wat doe je dan?
Het is niet abnormaal om een vaderfiguur te zoeken, aangezien je die altijd wel nodig hebt. Is het niet in je echte vader, dan kan het idd zijn dat je die in je opa gaat zoeken. Is toch niets mis mee.

Zoek maar eens op op internet: elektracomplex
Succes!

is normaal… elke vrouw zoekt iemand bij wie ze zich veilig voelt.
dit gevoel zoeken vrouwen bij hun vader, maar ook bij hun geliefde (:
dat jij geen vader in je leven hebt, vind ik echt naar voor je maar ik vind je reactie niet gek

Da’s heel normaal, zeker omdat je geen vader in je leven hebt. Ik heb dat ook een beetje, omdat mijn vader veel werkt en ik hem niet vaak zie. Er is niks fout aan een vaderfiguur zoeken en hebben in je leven, maar let erop dat je dat niet zoekt in een vriendje.

Ja maar ik stoor me er best wel aan… en merk ook dat ik dat bij vriendjes zoek… maarja nahja moet dan maar zo… :bored:

nouja gewoon met jongens of nahja mannen optrekken waar je toch een soort vader in ziet ofzo… weet niet echt hoe ik t moet uitleggen…

Dat is iets heel anders :’)