Onbetrouwbaar?!

-

Hem ermee confronteren.

Ehm, afkappen die handel. Lijkt mij dubieuze shit waar je beter niet mee kan beginnen.

Zoals Lajo al zegt: Hem ermee confronteren.

-

Eum nee, dat denk ik niet eerlijk gezegd…

Haha, jullie hebben vast gelijk. Ik wil het zelf gewoon niet geloven, that’s it… Maar de waarheid is hard denk ik, sommige mensen zijn hartstikke onbetrouwbaar.

Hoe weet je zo zeker dat het iemand anders was? Misschien was hij het zelf…?

Hij/zij typte echt op een andere manier. Met hoofdletters terwijl hij dat normaal niet doet. En ze gaf haar hyves, zodat ik kon zien met wie ik te maken had…
Natuurlijk is dit niet allemaal puur bewijs, maar het zorgde ervoor dat ik in ieder geval geloofde dat er iemand anders dan hij op dat adres zat…

Hahaha dat zou pas gestoord zijn

HAHA ook echt, dan dump ik ‘m sowieso uit m’n contactenlijst… Wat een psycho zou het dan zijn. :’)

Eeeh ik herken deze shit allemaal:$
niet vanmeezelf ofsow maar van vriendin.
mr.
pas wel op met wat je zegt & doet op internet he,
want je weet maar nooit.
& ik zou met die jongen pratenn.
en als je hem niet vertrouwd dn kun je altijd nog doei zeggen.
zorg dat je zeker weet wie hij is xx

@Brod, ik heb echt de gekste dingen meegemaakt :’) dus het zou zomaar kunnen haha

@Naomi, ah oke… nou ik hoop voor je dat ze wel echt zijn vriendin is (klinkt kut zo haha) en dat hij het niet zelf is, en keihard loopt te fucken :’)

Ja, ik kijk ook wel uit inderdaad… Heb hem ook niet veel persoonlijke dingen verteld hoor, don’t worry. :]

Z’n “vriendin” blijft nu maar zeggen dat ik hem mag hebben en dat 't uit is en blablabla. Wat een ontzettend raar gedoe dit. Whatever.

Oh dump die gozer. Wel héél zwak dat zijn ‘vriendin’ jou dingen gaat vertellen?

^mijn idee: dat meisje loog niet en die jongen deugt niet (:

Hoe ken je die gast dan? Toch niet via internet mag ik hopen?

Wraak is een nóg beter idee…