onbeschoft winkelpersoneel!

hoi iedereen,
hebben jullie ook weleens te maken gehad met stom winkelpersoneel?
vaak zijn de klanten van een winkel ook enorm onbeschoft.
of onwijss irritant.
is dit jullie ook eens gebeurd?
en hoe reageerden jullie?

OF je overdrijft
OF je bent echt super aso en onbeschoft.

Ik vind klanten vaak net zo stom :’)

Ja, heel vaak! Ik ging een keer samen met een vriendin iets kopen bij de New Yorker en dat kassameisje zat hele de hele tijd te lachen en toen keek ze naar haar collega en toen hadden ze echt moeite om hun lach in te houden alsof wij er niks van merkten -.- Toen we weg gingen keken we echt met zo’n gezicht :rage: naar ze.

ja als je dan wat vraagt dan geven ze bijvoorbeeld heel kortaf antwoord.
bijvoorbeeld, ik was bij de kruidvat en ik moest zo’n muts hebben.
Toen vroeg ik aan zo’n man van waar liggen die mutsjes.
Zij hij heel hard : DIE HEBBEN WE NIET! ,
en toen draaide hij zich weer om , en ging verder met wat hij bezig was.

Een keer in de drogisterij in het dorp, ik was de enige daarbinnen. Gaan de 2 mensen die daar werken in een andere taal fluisteren =.=

Idd. Sommige klanten zijn écht onbeschoft.

dit dus :’).

jaa, is vaak ook het geval…

Er is een winkel in Venlo waar ze je echt nakijken. Daar voel ik me ook niet zo fijn. Verder kom ik buiten het winkelen (dus alles doorzoeken dus niet vragen) niet verder. & ja in de supermarkt waar ik werk.

Klanten zijn ook vaak debiel, ja.
En als zij debiel doen, doen we net zo belachelijk terug. En dan nog zo netjes mogelijk he!!!

:’).

anyway, of sommige hebben hun dag gewoon niet [ligt dan aan hun]
en wat jij zegt, dat je bij wijze van spreke alleen gezeik heb met personeel, dan ligt er denk ik toch écht iets aan jouw.

Totally agree

^^ klopt… vaak genoeg gemerkt toen ik zelf nog in een supermarkt achter de kassa werkte! Ze denken dan al snel dat ze een klein dom meisje voor zich hebben en zo wordt je dan ook behandeld!

Maar als winkelpersoneel mij onbeschoft behandeld dan zeg ik dat ik vind dat ik niet netjes behandeld wordt of doe ook niet meer zo aardig terug door bijvoorbeeld geen gedag te zeggen.

Argh, bij ons is er best een leuke winkel in de stad, maar het personeel is daar zooo opdringerig, dat kan ik echt gewoon niet hebben. Ik ga er echt nooit naar binnen.

Winkelpersoneel dat kauwgom loopt te kauwen vind ik mateloos irritant.
Werk zelf bij de Vomar Voordeelmarkt, en sommige klanten kunnen van NIKS een méga groot probleem gaan lopen maken, dat is ook vrij irritant.

dat ze opdringerig zijn of standaard woord zeggen of juist dat niks dan met zo blik dat je die gene wel achter balie wil trekken
en dat onbeschoft bellen

Of dat klanten gaan bellen, terwijl jij ze net aan het helpen bent… zooo irritant! En ze kijken heel vaak neerbuigend op je neer.

Ik heb het niet echt vaak, maar soms heb ik wel het gevoel dat ze de ‘klant is koning’ regel wat strenger mogen hanteren. Ik werk ook in een winkel en ik kan me niet voorstellen dat je serieus zo ongeïnteresseerd tegen klanten doet. Beseffen ze niet dat als de manager ziet dat je een goeie werknemer bent je dan pluspunten verdiend? Gawsh.

Ik heb het vooral vaak bij supermarkten eigenlijk. Zowel oud als jong! Dan zie ik die oudjes leuk babbelen met andere klanten, maar als ik kom zijn ze meteen stil en ongeïnteresseerd, alsof ze niet met me willen praten omdat ik wat jonger ben en in hun ogen nog maar een ‘kind’.

Haha, waarom heb je je beginpost gewijzigd.
Maar iig, ik werk zelf achter de kassa ook en er zijn heel veel asociale klanten vind ik ^^