Onbereikbare liefde

Ja, hier zijn al superveel topics over, maar ik zag een meisje en die had zo’n topic gemaakt en daarna kreeg ze met haar crush :open_mouth: dus ik hoop dat mij ook zoiets lukt.

Oke, er zit dus een superknappe jongen bij mij op school, maar hij kent me niet echt. Ik noem hem wel even “C”. We zitten allebij in de 2e en zijn dus even oud. Ik heb hem wel op msn, maar praat nooit tegen hem. Ik weet nooit wat ik moet zeggen. Als ik door de gangen loop en C zie, dan kijk ik naar hem en volgens mij hebben we dan oogcontact. Maar ik weet niet wat er in zijn hoofd omgaat. Hij is echt superknap en grappig en ik denk heel vaak aan hem, maar hij weet waarschijnlijk nieteens mijn naam ;$
Ook vind ik het supereng om op iemand af te stappen/iemand aan te spreken, dus dat werkt nogal tegen.
Hoe maak ik indruk op C? Help me aub ! :frowning_face:

Je zegt dat hij waarschijnlijk je naam niet eens kent, maar je hebt hem wel op msn, dus je moet hem toch wel kennen, en hij jou?

Of ligt dat aan mij…

geef een reactie op zijn profielfoto op hyves,
dan stuurt hij waarschijnlijk wel bedankt ofzo,
het is iniedergeval een begin en niet zo eng.

hoe ben je dan ooit aan zijn msn geraakt?

Misschien stalkt ze hem wel :’)

Maar je kunt toch gewoon een gesprekje beginnen/krabbel sturen/praatje maken?

Begin met praten over msn, das toch niet zo eng (:?

Ja dat is een beetje domme reden,
een vriendin van mij was ook op hem.
en zij had z’n msn, en toen voegde ik he toe om te vragen hoe het tussen hun zat.

maar hij vond haar niet zo leuk :grinning_face_with_smiling_eyes: :blush:

En tegen iedereen over hyves:

Hij zit nooit op hyves!

Praat gewoon eens met hem op hyves.
Iets wat er op school ik voorgevallen ofzo?
Bots expres tegen hem aan spreek je um laten op msn nogmaals sorry dat ik tegen je aanbotste vandaag en dan ga je verder met je gesprek.

kijk hem aan in de gang en lach lief,
of zeg gewoon hoi haha?
als iemand hoi zegt zoek ik er persoonlijk niet meteen wat achter.
of vraag een keer iets over school, als jullie toch allebei in de tweede zitten…

Je kan miss eens een keertje aan hem(of eventueel een van zijn vrienden, als hij er bij staat) vragen of je een geschiedenisboek mag lenen omdat je straks geschiedenis hebt en je boek bent vergeten… Dat is alvalst een begin :wink:

hij zit dus niet veel op hyves?
stuur dan op msn een bericht: reed ik jou vandaag bijna aan!?
daar moet hij toch wel op antwoorden?