Onbereikbare liefde....

Nou hier komt het dan…:

In de vakantie ben ik een hele leuke jongen tegen gekomen.
Alleen kan het nooit wat worden :frowning_face:
Punt 1 hij is rond de 20 en ik 14
Maar vooral dat hij homo is…
Hij werkte bij de animatie en ging daarom iedere dag met mijn neefjes erheen ( goed excuus)
Maar ik vind hem zooo leuk! Dit heb ik nog nooit mee gemaakt!
Ik stotterde als ik tegen hem praatte, ik at bijna niet droomde over hem en dacht de hele dag aan hem!
Nu ik weer thuis ben mis ik hem heel erg! Ik ben chagarijnig en loop de hele dag te huilen (als ik alleen ben)
Ik weet dat het niks kan worden tussen ons maar het doet gw pijn dat ik hem nooit meer ga zien!
Iemand tips wat ik kan doen?
Meer mensen die dit mee hebben gemaakt?

Een bak ijs en zoeken naar afleiding?

Onbereikbare liefde.

Anyway, probeer 'm gewoon te vergeten. Ga leuke dingen doen met vriendinnen en focus je op iets anders. Je bent pas 14.

Je weet zelf ook dat het nooit iets kan worden, dus grab yourself together en ga wat leuks doen met vriendinnen voor afleiding!

Dankjewel meiden dat worden dan veel ijs eten met vriendinnen :wink:

Toen ik 14 was, was ik ook verliefd op een 17-jarige jongen die homo bleek te zijn. Ben ik wel mooi 8 maanden verliefd op geweest… Gewoon veel afleiding zoeken, probeer niet te verdrietig te zijn! Het ligt in ieder geval niet aan jou. En misschien kun je nog wel vrienden met hem blijven? (In mijn geval is het nu mijn beste vriend :slightly_smiling_face:)

Fijn dat er iemand is die het ook heeft mee gemaakt!
Ik denk dat het een beetje lastig word want hij woont in Maastricht en ik in de buurt van Arnhem…
Maar ik wil als ik wat ouder ben ook wat met kinderanimatie doen dus wie weet kom ik hem dan wel weer tegen :slightly_smiling_face:

ben&jerry’s

ben & jerry’s cookie dough!!

Oeps ik zie dat mijn vorige bericht niet helemaal goed is gegaan…
Excuses!
Die Ben & Jerry’s cookie dough ga ik zeker proberen! Thnx voor je tip

Er zit helaas niets anders op dat over hem heen proberen te komen. Dat je hem nooit meer gaat zien is vervelend, maar aan de andere kant zal dit het waarschijnlijk makkelijker maken hem te vergeten. Probeer gewoon zoveel mogelijk afleiding te zoeken en wie weet kom je binnenkort wel iemand anders tegen :slightly_smiling_face: