Onbereikbare jongen?

[i]Vorig jaar begon hij mij al een beetje op te vallen.
Hij zei tegen een vriend van hem die in mijn klas zit dat hij
mij wel knap vond enzo, maar dat was vorig jaar en dat wilt natuurlijk
niets zeggen. Maar zo is hij mij dus beginnen op te vallen…
Ik vond hem vorig jaar al knap, maar sinds de vakantie begon ik er
meer en meer over te denken en ik hoopte eigenlijk dat hij dit jaar
bij mij in de klas zou zitten.
Op 31 augustus moesten we naar school voor de boeken en de uurroosters en ik ging natuurlijk snel kijken naar de klassenlijsten.
Met grote teleurstelling zat hij niet in mijn klas…:S
Daarna heb ik hem zitten op te zoeken op netlog (een soort hyves, maar dit word meer gebruikt door belgen), maar ik werd weer teleurgesteld
doordat hij geen netlog heeft en dus zo ook al niet in contact
met hem kon komen…
Maar 2 dagen erna hadden we wiskunde en ik was zo blij toen we wiskunde èn fysica hadden met de klas van S. ( ik zal hem zo maar even noemen).
Ik had mij voorgenomen om eerst een paar keer oogcontact te maken met hem
maar door mijn verlegenheid durfde ik dat niet zo goed.
Nu, 3 weken verder, heb ik al een aantal x oogcontact met hem gehad maar
ik kwam erachter dat hij iets had met een andere meisje. 0:
Nu was hij zeker onbereikbaar…
Maar voor een weekje ofzo stond op dat ene meisje met wie hij iets had/heeft bij liefdesstatus op netlog ‘Verliefd op S.’ en nu staat er gewoon ‘verliefd op <3’.
Zijn ze dan toch niet meer samen?
Natuurlijk hebben ik en mijn vriendin telkens in de pauzes gekeken of hij met haar aan het knuffelen en zo was.
En ja, hij praat er wel soms mee, maar ik zie ze nooit knuffelen of kussen ofzo.
Mijn vriendin heeft het ex?lief van S. ook woensdag gezien in de stad met een andere jongen.
Zou het niet kunnen dat ze gewoon vrienden zijn nu ofzo?
Dus nu heb ik toch nog een beetje kans!?
Vorige week bij de lunch op school zat S. naast de tafel van ons en hij zat echt heel raar en opvallend te kijken naar MIJ.
Echt naar mij!
Maar het was heel raar kijken, ik weet niet wat ik ervan moet denken en mijn vriendinnen vonden het ook héél raar.
Hij heeft me nog een aantal keer aangeken in fysica en nog een aantal x en gisteren liepen ik en mijn vriendin langs hem -ik durfde niet te kijken- en mijn vriendin zegt dat hij mij echt van top tot teen aankeek ofzo.
Nou ja, bedankt voor dit hele stukje te lezen alvast ^^ en ik hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven want ik weet echt niet wat ik
moet doen of denken.

Ik ga ook regelmatig updates schrijven op dit topic, zodat jullie het
een beetje kunnen volgen.

Alvast bedankt!

X Kiim[/i]

Oh, ik moest er nog iets aan toevoegen.
Wat ik ook wel raar vind is dat die (ex?)lief van S. mij altijd arrogant aankijkt enzo, terwijl ik haar nauwelijks ken.
Ik weet niet of dit wel de moeite waard was om het te vertellen, maar ja, dat weten jullie dan ook weer. x)

Dubbelpost.

Nou ga eens met hem praten zou ik zeggen. Heb ik ook gedaan met mijn crush. =)

Daar ben ik echt te verlegen voor, ik zou ook niet weten wat te zeggen.

Ik ben ook verlegen hoor :astonished: maar ik heb dan wel t geluk dat hij wél in mijn klas zit dit jaar, al was de kans heeeeeel klein, maar je kan gewoon beetje oevr zn interesses praten en gewoon het eerste onderwerp kan zijn zijn rooster, of het een beetje chill is en zijn leraren enzo. Daarna als je wat vaker met hem hebt gepraat gewoon over wat persoonlijkere dingen.

Ikzelf begon met de zin: En hoe vind je dit jaar (qua mensen)? *en een lief lachje erbij*
Want mn crush was blijven zitten omdat zijn vader was overleden. =(

En toen na dat begonnen we over de Romereis en toen ging hijzelf ook vanzelf praten enzo en tips geven. etc. :stuck_out_tongue:

Em, als ik jou was zou ik vooor je verder gaat flirten eerst uitzoeken of hij dus nog met dat meisje heeft. Want ALS hij met haar heeft is het een dikke not-done om verder te gaan!

En als dat niet zo is, denk ik dat je wel kans maakt! Want volgens mij ziet hij je wel zitten.

Ja, dat was ik ook al van plan :slightly_smiling_face: Nu maar hopen dat ze niet meer samen zijn, haha =]

Ik weet niet hoor, trouwens, hij zit altijd bij zijn vrienden.

Oh wat herkenbaar!
niet het stuk met dat ‘’‘HIJ’’ iets met een ander meisje heeft, maar derest wel
Ik heb al zovaak oogcontact gehad met een jongen, eerst heeeel veel, toen wat minder, en sinds het nieuwe jaar weer heeel veel , oeh, maar ik ben veeel te verlegen haha …

Euhm, zelf weet ik wel dat ik een keer een praatje moet maken ofzo, maarruh, tja, ik volg via dit topic wel de mensen die er wel wat over weten haha,

Beschouw dit maar als een upje, je hebt er voorderest toch niks aan ;p.

We gaan elkaar steunen, hè meid, haha =)
Nou ja, aan allen die mijn topic willen volgen wil ik zeggen dat er morgen alvast een update komt.

X Kim

UPDATEUPDATEUPDATE

[i]Ik heb goed en ik heb slecht nieuws.
Het goede nieuws is dat ik nu zeker weet dat S. en dat meisje
niet meer samen zijn. Al een hele tijd niet meer.
Maar het slechte nieuws is dat ik er echt geen hoop meer
in zie dat we ooit een koppel zouden worden ofzo.
Ik weet niet, maar ik bedoel, hoe moet ik met hem in
contact komen?
Ik ben echt niet het type dat ineens zomaar een praatje
met iemand gaat praten ofzo.

X Kiim[/i]

Ten eerste moet je al niet zo negatief naar de toekomst kijken. Vraag gewoon in de klas wat je moet doen als huiswerk ofzo. Vandaag was ik tegen 2 jongens aan het praten en zo een andere jongen die ik wel oké vind die zat een beetje naar ons te kijken en toen ging ik ook ineens tegen hem praten, ik dacht er nieteens bij na. Ik kreeg het wel heel warm maar goed xd.
Gewoon beginnen met over koetjes en kalfjes te praten, dan merk je van zelf wel of het klikt!

Hem aankijken vind ik al moeilijk, laat staan praten.

Niet denken, maar doen :slightly_smiling_face:

oke,

-dat meisje keek jou dus arrogant aan, meestal is dat omdat je aan ‘‘haar vent’’ zit/zat,
tenminste, meestal is het zoiets, tenzij ze gewoon arrogant is…

• hij bekeek je van top tot teen, en heeft oogcontact met je,

maak meer oogcontact, zeg hoi als ie langsloopt,
maak een praatje als hij alleen staat
(want ik las dat hij veel bij zijn vrienden staat?)
zo laat je hem wel merken dat je hem ziet zitten,
en kan hij misschien de eerste stap zetten,
aangezien je verlegen bent,
en misschien moet je gewoon een x de stoute schoenen aantrekken en hem gewoon mee uit vragen oid!
heb je zijn nummer al?

xx

Ten eerste; waarom zou je verlegen moeten zijn, je wil je eigen toch laten horen?
Ten tweede; zo moeilijk is het nuweer ook niet om een gesprek te beginnen, je kan op z’n minst zeggen “Wat een leuk weertje op de dag mee te beginnen.” als je naast hem in de regent moet lopen ofzo ;p

ik begrijp je wel dat je niet zomaar met hem gaat praten…
Ik heb ook ongeveer dit probleem, maar bij mij zit de jongen 1 jaar hoger,
en heb ik dus nooit een vak samen met hem…
Ik heb hem wél al toegevoegd op netlog :angel:
Op school heb ik ook soms oogcontact met hem, in de gang ofzo
maar op een feestje is hij meestal wat losser, en dan kijkt hij echt heel vaak !
Maarn u heeft hij een vriendin… Dus dit is verloren moeite :slightly_smiling_face:

oke hier heb je niets aan, maar ik wilde dus zeggen:
kan je er niet achter komen of hij vaak naar een feesje/cafe gaat? Ga daar dan ‘toevallig’ ook naartoe, en op een feestje is iedereen meestal net iets losser, (dat is bij mij toch zo) en dan durf je hem misschien wel aanspreken :wink:

of volgende keer dat je les met hem hebt, vraag dan hoe die ene toets is gegaan, of jullie huiswerk hebben tegen volgende les of weet ik veel :slightly_smiling_face:

succes meid!

oh heb ik ook!
ik heb heeel vaak oogcontact met een jongen en begin hem leuker en leuker te vinden.
Hij heeft ook wel al eens gelachen naar mij, Maar ik durf hem echt niet aan te spreken!
Hij zit een klas hoger dan mij, dus dat maakt het nog
moeilijker.
Hier heb je waarschijnlijk niet veel aan, maar beschouw dit maar als een upje (;
ik blijf je updates opvolgen! x

huhhhhh, je zal hier waarschijnleijk niet meer opreageren,
je bericht is al van september…