onbereikbare jongen

Hoi,
Ik ben verliefd op een jongen uit mijn klas, maar ik weet niet zo goed hoe ik hem kan bereiken…
tijdens gym zitten we wel vaak bij elkaar in een team (hoe toevallig? :wink: :wink: ) en dan kunnen we wel goed lachen. alleen verder dan gym komt het niet echt, onze keuzevakken zijn verschillend, ik zit niet echt dicht bij hem in de buurt en ook onze vrienden zijn best verschillend, maar ik vind hem echt knap en lief en grappig en ik wil hem heel graag leren kennen en hopelijk ook meer… if you know what i mean… :flushed:
heeft iemand tips hoe ik meer contact met hem kan hebben en ik hem beter kan leren kennen?
xx

ga m volgen op insta, als een een nieuwe foto post erop reageren. en voeg m later dan nog eens toe op snapchat en stuur es een snap, niet te veel maar gewoon even kijken of ie ook es wat terug stuurt.

Begin een gesprek. Alleen zo kan je hem ook echt leren kennen. Als je dit moeilijk vindt kan je alseerst beginnen met een complimentje ofzo.

Ja, dat zou ik best willen maar waar in hemelsnaam zou ik met hem over moeten praten?..

snapchat hem heel casual

Ga eens met hem praten tijdens gym of vraag hem mee uit oid?

Als je hem uitvraagt, wat moet je dan met hem gaan doen?

ik zou hm niet uitvragen tijdens gym hoor! met vrienden van hem erbij reageert ie wss heel anders.
Heb je niet een tussenuur samen met hem? Dan ga je samen (of met jou en zijn vrienden samen) naar de super en dan kletsen jullie ook.

En tja voor de eerste date als je elkaar niet supergoed kent is vaak wel makkelijk om gewoon samen wat gaan drinken.

Thnxx!!! :couplekiss_man_woman: :couplekiss_man_woman:

Hey girl,
Ik heb een jaar geleden ongeveer hetzelfde meegemaakt. Kijk alstjeblieft uit met wat je doet. Jongens kunnen soms echt gemeen zijn en als je bij hem in de klas zit is het al helemaal een probleem. Dus pas een beetje op, ik gun jou niet hetzelfde al ik des tijds mee heb gemaakt. :slightly_smiling_face: