onbereikbare jongen

de vorige keer heb ik ook iets geschreven over deze jongen.

maar even kort samengevat hij is sinds dit jaar op onze school gekomen
en ik ken hem verder ook niet hij is een goede vriend van mijn ex en ik vind hem echt
heel knap enzo…

maar vandaag schaamde me ik mezelf zo omdat,
ik en een van mijn vriendinnen hadden besloten samen naar het centrum tegaan we kamen die jongen dus tegen met een van zijn vrienden die wij wel al kende…
we gingen tegen hem praten en die vriend van hem vroeg dus hoe we die ene jongen dus de "onbereikbare jongen " kende toen zei mijn vriendin dus : er zijn mensen die hem knap vinden.
en toen zei ze dus: mijn vriendin ook ( ik dus)…

die vriend van die “onbereibare jongen” moest lachen en hij maakte allemaal grapjes en die jongen keek mij sirieus heel raar aan :flushed:

nu weet ik dus niet meer wat ik moet doen ik voelde me echt dom
help alsjeblieft? :flushed:

x xanoniemxx

fijn dat je vriendin dat zo even zegt, not.
maar voor de rest een knappe jongen dat is toch niet zo raar? ik zeg ook zo vaak dat ik weet ik veel hoeveel jongens knap vind. Maar ik weet niet echt wat je hier mee moet, misschien hints geven als je tegenkomt ofzo.
sorry aan dit bericht heb je niks maar ik verstuur heb lekker toch.

Wat wil je eigenlijk van ons? Wil je contact met hem? Of wil je weten wat hij dacht? Want met het laatste kunnen we je niet helpen en als je contact wilt, dan ga je toch een keertje met hem praten of voeg je hem toe op facebook?

ja wat ik precies van jullie wil weet ik dus ook niet.
maar ik vind het gewoon dom dat mijn vriendin zoiets zij en ik ben bang dat hij zich dom voelt omdat zo iemand als ik op hem val? of zou dat niet zo zijn ik ben bang dat ik hem niet eens meer normaal kan aankijken op school. hij zal dit dan ook gaan merken enzo wat ik dus wil weten is zegmaar wat ik wel moet doen en juist helemaal niet?
hij keek me raar aan maar ik weet dus niet of dat goed of slecht was…
ik wil graag in contact komen maar ik weet niet goed hoe ik dit moet doen en facebook is geen optie want hij is nooit online…
toch bedankt voor jullie reactie 's

probeer mischien eerst gewoon vrienden te worden, zo kom je meer over hem te weten enzo :wink:

dankjewell dat is waarschijnlijk wel een goed idee!
alleen ik betwijfel of hij dat wel ziet zitten…

je kunt het altijd proberen he :wink:

Klopt alleen wat zou dan de beste manier zijn om dat te doen?

X

Eh, niks? Lach het een beetje weg? Is het zo’n ramp dat hij nu weet dat jij hem knap vind? Dingen worden zo erg en genant als dat jij ze zelf maakt.

probeer ten eerste hem niet te beschrijven als een 'onbereikbare’jongen. zolang jij zo naar hem blijft kijken wordt het sowieso niets
net zoals dat artikel dat laatst op girlscene stond; denk positief dan trek je goede dingen aan :slightly_smiling_face:

Je hebt gelijk…
Hij is leuk maar ik ben erachter dat hij iemand leuk vind ik weet alleen niet wie…
Dus ik ben bang dat ik hem moet vergeten :’(You

Je hebt gelijk…
Hij is leuk maar ik ben erachter dat hij iemand leuk vind ik weet alleen niet wie…
Dus ik ben bang dat ik hem moet vergeten :’(

het is jammer, maar als hij iemand leuk vindt, zal ik het best laten bezinken. anders kan je daarna missch problemen krijgen :frowning_face:
maar je komt vast en zeker de ware wel eens tegen hoor!!! x