onbereikbare jongen

Hallo allemaal,

Ik ben echt hopeloos verliefd dus help alsjeblieft!

Het zit zo,
Sinds ons nieuwe schooljaar weer is begonnen zijn er weer nieuwe leerlingen op school gekomen zo ook hij.
Het ergste is hij is een vriend van m’n ex is en bij hem in de klas zit dus niet bij mij verder heb ik nog wel goed contact met mijn ex ik praat wel ooit over die jongen met hem maar hij weet niet dat ik hem leuk vind maar ik heb hem wel verteld dat ik hem knap vind dat weet hij dus.
Als ik die ene onbereikbaren jongen op school tegenkom lacht hij naar mij en ik lach terug maar dat was het dan ook ik heb nooit met hem gepraat enz. Heel veel mensen vinden hem knap en hij is dus onbereikbaar ik weet niet wat ik moet doen moet ik hem vergeten? Help me alsjeblieft!

x anoniem

Nou dat die naar jou lacht is al een goed teken toch! Misschien kan je hem opzoeken op facebook? En hem toevoegen en dan met hem gaan praten! Dat is niet zo eng als in het echt naar hem toe gaan. (:

Waarom is hij meteen onbereikbaar dan? Dat hij zo knap is wil echt niet zeggen dat hij meteen onbereikbaar is hoor, gewoon een keertje hoi zeggen en lief lachen of hem inderdaad toevoegen op fb!

Dankjewell voor de tips.
Waarom hij voor mij onbereikbaar is?
Ik ben niet de knapste en ik val niet zo in de smaak bij de jongens.
Ik ga hem zeker toevoegen op facebook maar is het niet raar om opeens met hem tegaan praten terwijl we elkaar helemaal niet kennen ik wil hem namelijk niet irriteren ofzo…

Dat denken heel veel mensen en dat is dus helemaal niet waar :slightly_smiling_face:
Je valt vast wel bij iemand in de smaak hoor!

En idd gewoon toevoegen op fb, een keer hoi zeggen kan echt geen kwaad en wie weet ontstaat er zo een heel gesprek enz. Zo is mijn relatie begonnen met mijn vriend, we praatte nooit en toen op fb kwam er een gesprek en toen film kijken enz enz :grinning:
Dus alles is mogelijk! Als je het niet probeert zul je het nooit weten!

Je hebt gelijk als ik niks doe zal er nooit verandering inkomen maar ik ben gewoon bang om afgewezen te worden ik ga het proberen en ik zie wel wat er gebeurt ik zal tenminste toch iets moeten proberen…

Nu heb ik een probleempje ;s
Ik hoor net dat hij nooit online is op facebook wat nu?

Via jou ex in contact komen?