Onbereikbare Boys...

Eejj meiden!!
Ik heb heel vaak dat ik verliefd wordt op jongens die gewoon on-be-reik-baar zijn…!!!
Wat zijn jullie ervaringen hiermee??

altijd leuk.
mja wel hart brekend…

Oef… Waar zal ik beginnen?? Maar dan niet een of ander bekend persoon, want die ken ik toch neit, maar dan bijv. een choas of trainer, die 10 jaar ouder is 8-). Of iemand die al bezet is :frowning_face:
Maargoed kom je wel weer overheen.
Wat is trouwens jouw ervaring MeliZzz??
Kuss

Oeeii…
Heb Pas nog Zoiiets meegemaakt.
Ik blijf op oudere Jongens vallen:P Marjaa…

Tsjah, dat is dus ook mijn probleem, oudere jongens ZIJN gewoon leuker :grinning::D… Maar 10-13 jaar is als je 15 bent, toch best veel :frowning_face:. Kan niet wachten totdat ik gaa studeren :grinning: Whaha
Xjes!

pfff zovaak!
Niet leuk maja

Ja, tell me about it… en ik blijf inderdaad op oudere jongens vallen, dat is vaak wel een groot deel van het probleem. Maar ja, ze hebben gewoon net iets meer levenservaring, en dat is juist sexy. (A)

Het is echt niet altijd een probleem om op oudere jongens te vallen! Ik heb een jaar een relatie gehad met een jongen die 6 jaar ouder was… (Ik 15, hij 21) en ben nu weer super verliefd op een jongen die 6 jaar ouder is… En dat lijkt goed te komen :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

ja ik val ook op oudere onbereikbaare jongens :frowning_face: *zucht*

Ik ben één keer verliefd geworden op een onbereikbare jongen. We zijn nu nog steeds bij elkaar. Haha.

Dat geeft moed :wink:

de meeste onbereikbare jonges zijn het leukst is het niet?? tenminste die ervaring heb ik altijd gehad… heb tot nu toe alleen nog maar vriendjes gehad die minstens 3 tot 4 jaar ouder zijn dan mij… mijn vorige vriend was (nog steeds hoor;)) 22 (bijna 23) en ik was toen nog 16:P maar goed… uit eindelijk is het tog niet gelukt met ons… na ongeveer 4 keer proberen omdat we elkaar tog wel heel erg leuk vonde:) maar nu is hij terug naar zijn ex…:frowning_face:

ik word nooit verliefd. is ook niet fijn :stuck_out_tongue:

tja dat is het probleem als je op oudere jongens valt en/of jongens die al bezet zijn

Ja, dat heb ik de laatste tijd ook. Maar hoe maak je nu contact met een oudere jongen vraag ik me af? Niet dat je jezelf voorschut zet enz.

Ik heb tot mijn 13e mezelf dezelfde vraag over en over gesteld. Op een gegeven monet dacht ik: Ok zij zijn onbereikbaar… dan kan ik dat ook zijn.

Want dat willen de mannen. Zelfverkerde, hard-to-get meisjes.

Whaha, daar heb ik ook last van. Echt verliefd worden gebeurt bij mij niet zo snel, maar als je een jongen die 5 jaar ouder is tegenkomt is hij al bijna onbereikbaar!

Maar hoe kun je dan zo een hard-to-get jongen “versieren” of met hem in contact komen of iets dergelijks?

Jongens zijn als ze 13 zijn zoo irritant! dan wil je juist een oudere jongen… omdat die wat volwassener gedragen… =P

heb ik ook wel vaak gehad =( =P

Oow Frederieke, ik heb zoveel jongens gehad die zoooveel ouder waren dan mij (vaak minstens 4 jaar ofzo!), en dan zag ik ze ook nog eens hoogstens een keer in de zoveel maanden. :frowning_face: