Onbereikbaar ...

Hey, ik heb een probleem. Ik ben verliefd op een onbereikbaar persoon. Ik bedoel hij weet niet eens dat ik besta en er zijn zo veel meisjes die hem leuk vinden! Maar hoe krijgen andere meiden hem dan wel, of hoe weet hij dat ik überhaupt besta zonder als een hysterische fan girl over te komen!? Want dat ben ik totaal niet maar ik denk gewoon steeds aan hem enzo :frowning_face: help me xx Fleur

Als je verliefd bent op een jongen en je kent hem niet persoonlijk, dan is het toch gek dat je ‘verliefd’ op hem bent. Ik denk dat je dan juist wel een fangirl bent.

Ik denk dat je gewoon moet proberen om er niet aan te denken, ga met andere leuke jongens praten.

Ja ik ben ook niet echt verliefd maar ik vind hem wel leuk en ja ik zal proberen niet meer aan hem te denken. Dankjewel!

Ik ben het eens met Orchard. Je kent hem niet persoonlijk dus dan kan je ook niet ‘echt’ verliefd zijn. Volgt hij je op twitter of iets anders op social media? Zo ja dan kan je hem een berichtje sturen en misschien reageert hij wel. Maar ik zou hem proberen te vergeten en je te focussen op jongens die bereikbaar zijn.

-

Dat is het enige wat ik kan doen, proberen te vergeten. Het kan toch niets worden… :frowning_face:

En waarom moest je hier dan precies een topic over maken? :’)

Ik wilde weten wat jullie er van vonden, of jullie misschien een manier wisten hoe ik hem opval of anders misschien een paar manieren om hem te vergeten x

Ik zou hem overspoelen met berichtjes.
Oh en vraag op instagram en twitter of hij op jou wil reageren.
Geheid succes!

Dankje. Maar kom ik dan niet als een no life-fangirl over?

lol nu ben ik benieuwd wie het is

iemand van b-brave ofzo

Dit dacht ik ook meteen :’)

Ga anders naar een optreden van diegene. Misschien krijg je de kans om met hem te praten.

Nee dankjewel

MainStreet zou ook nog een optie kunnen zijn :’)

Haha ik had dit ook met een paar, niet verliefd. Maar wel " een leuke jongen "
Ze zijn niet super bekend (zijn youtubers) maar van 3 heb ik het nummer gefixt of hun de mijne haha.
Dus het kan wel.

Maar als ze heel bekend zijn wordt t wel lastig

Ik hoop dat je snapt dat dat behoorlijk sarcastisch was…? Niet doen dus… Ik heb geen tips, maar mogen we misschien weten wie het is? :grinning:

Ga naar alle hotspots waar hij komt, de Starbucks in zijn woonplaats ofzo. Zorg elke keer dat je outfit tiptop in orde is en als je hem dan ziet doe je rete-casual, alsof je nog nooit van zijn *waar hij ook bekend van is* gehoord hebt. Juist die ongeintresseerdheid zal hem aansporen je hart te winnen. Hij voelt zich namelijk niet (naam) van (band ofzo) maar gewoon (naam) bij jou.

Nee, kweenie. Ik zou het uit je hoofd zetten. Genoeg leuke jongens waar je woont, toch?

Ik ben nu ook erg nieuwsgierig wie het is. :cold_sweat:

Hmm, nou ben ik ook benieuwd wie het is