Onbereikbaar ...?

Okee, er zit een jongen bij mij op school, een klas hoger en ik vind hem echt heeel leuk!
Volgens mij is hij echt superlief (maarja dat weet ik niet echt, maar aan zn gedrag te zien) en superknap!
Ik heb nog nooit met hem gepraat, ik heb hem wel op Facebook maar ik durf niet op hem af te stappen, we hebben ook niet dezelfde pauzes dus dat gaat ook best moeilijk. Hij woont vet dichtbij en ik heb een keer op weg naar huis de hele tijd achter hem gereden, net toen ik naast hem wou komen fietsen, was hij al bij zijn huis… Hij had laatst van school een optreden en ik was komen kijken met 2 vriendinnen, in de pauze zat ik tussen mn 2 vriendinnen en naast ons zaten 2 jongens. Hij kwam richting ons lopen en keek onze richting in, hij glimlachte en knikte. Dus ik gewoon terug glimlachen maar ik wist niet of het nou naar mij of die jongens naast ons was! Moet ik gewoon een keer op hem afstappen? Of gewoon uit mijn hoofd zetten…?

Ik zou gewoon op hem afstappen en een gesprekje beginnen, misschien over dat optreden? Heb je gelijk een onderwerp.
En stuur en hem anders een Facebook berichtje als je het in het echt nog te eng vindt.

Gewoon op hem afstappen inderdaad! Zie je hem niet? Dan kun je hem altijd aanspreken op Facebook!
Gewoon doen, niet geschoten is altijd mis!