Onbekende toevoegen op facebook?

hey,
ik heb een vraagje :slightly_smiling_face:

Ik speel bike race, en had toen een keertje met een random user geraced. Hij kwam uit Duitsland, en we gingen een beetje chatten. Nu vroeg die of ik hem op facebook wil toevoegen.

Ik weet ze achternaam niet, maar ik weet dat als ik het aan hem vraag hij hem zou geven, dan kan ik zijn profiel bekijken. Maar ik weet nu dus ook niet hoe oud hij is, ofzo.
Als hij zijn achternaam geeft, moet ik hem dan toevoegen?

Ik wil eigenlijk ook niet dat mijn moeder ziet dat ik iemand uit het buitenland op facebook heb, maar ik vind het ook wel een beetje spannend :wink:

Wat zou jij doen?

xxx

Vraag gewoon z’n achternaam en bekijk z’n facebook.
Blijkt ie heel stom te zijn… voeg je hem gewoon niet toe :grinning:

Ik zou zijn achternaam vragen, maar hem niet meteen toevoegen op facebook. Je weet maar nooit en op facebook staat best veel van jezelf…

Geen vreemde op facebook toevoegen.

Je kan zijn achternaam eens vragen en hem eens opzoeken op facebook om te kijken naar zijn profiel enzo, maar ik zelf hou mijn facebook alleen voor mensen die ik in het echte leven ook ken en waar ik al tegen heb gepraat in het echte leven.

Vraag zijn achternaam, zoek hem een keer op en kijk op zijn profiel. Lijkt er niks mis te zijn kan je hem toevoegen.

Misschien moet je hem proberen nog wat beter te leren kennen… Ik ken een vriendin die ongeveer hetzelfde meemaakte… Daar is het niet zo goed afgelopen (dit wil niet zeggen dat het altijd zo is hoor!) :wink: