onbekende love

hee ,

Vorige week was ik in een pretpark in duitsland genaamd : fortfun. het was gewoon heel gezellig daar tot dat ik in een attractie stapte en opeens een super knappe jongen zag. hij zag mij ook en hij lachte dus naar me . ik ben hem echt iets van 5 keer tegen gekomen die dag , en ik heb hem niet om zijn nummer gevraagd of wat dan ook. ik heb er nu zo,n spijt van … ik weet eigenlijk helemaal niks van hem alleen dat hij knap is en wat hij voor kleren aan had. ik heb op instagram gekeken door te zoeken met #fortfun ook heb ik twitter en facebook door gezocht maar ik kan hem gewoon echt nergens vinden. weet iemand misschien nog manieren om hem te vinden ? x Noah

Ik denk dat dit een verloren zaak is…

Hij kan Duits zijn, maar ook uit een ander land komen.
Hij zou op FB kúnnen zitten, maar dit hoeft niet.

Ik zou hem uit je hoofd zetten, dat gaat sneller

Nee dit wordt 'm niet…
Je weet geen naam, geen leeftijd, geen nationaliteit, niks. Je gaat 'm helaas niet kunnen vinden.

Het is een verloren zaak.

Je weet eigenlijk helemaal niets van hem, dus ik denk dat je hem beter kan vergeten en verder moet gaan met je leven want hier schiet je niets mee op

Vergeeet hem zo snel mogelijk en focus je op iemand anders😊

Misschien zijn er ook van die Duitse gespot/hartstocht Facebook pagina’s, misschien lukt dat. Anders vergeten.